۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۳۱۸۷۱۸

رسانه‌های آذربایجان‌شرقی در جشنواره «شوق حضور» شرکت می کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جشنواره رسانه ای شوق حضور 25 اسفند ماه سالجاری در استان برگزار می شود.
رسانه‌های آذربایجان‌شرقی در جشنواره «شوق حضور» شرکت می کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی اکبر صفی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره رسانه ای شوق حضور در استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره 25 اسفند ماه سالجاری در استان برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تمامی رسانه های محلی و سراسری می توانند با اطلاع رسانی واقعی و غیر تبلیغاتی از نامزدها، زمینه مشارکت قوی تر رای دهندگان در پای صندوق های رای را فراهم کنند.


صفی پور ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت های رسانه برای شورآفرینی در مهم ترین رخدادهای سیاسی کشور، برجسته سازی نقش رسانه در تبیین شاخص های انتخاب اصلح و فراهم شدن بستر مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی محورهای برگزاری این جشنواره را تیتر خبر، گزارش، مصاحبه و گزارش تصویری برشمرد و افزود: این جشنواره در دو بخش استانی و کشوری برگزار می شود.


صفی پور ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت دراین جشنواره می توانند آثار خود را تا دهم اسفند ماه جاری به روابط عمومی این اداره کل ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33361179 تماس گیرند.


وی گفت: در هر یک از محورهای جشنواره به سه نفر نخست جوایز ارزنده ای اهدا و مجموعه آثار برتر و برگزیده نیز در قالب کتابچه جشنواره چاپ و منتشر می شود./935/102/ب1

ارسال نظرات