۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۳۱۸۸۸۶
آیت الله دری نجف آبادی:

حضور پرشور مردم در انتخابات لبیک به رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات لبیک به رهبر معظم انقلاب و تلاشی برای اعتلای کشور است، گفت: بر اساس بیانات معظم له شرکت در انتخابات ضمن اینکه یک حق ذاتی برای مردم جامعه ایران اسلامی است یک وظیفه اجتماعی و قانونی نیز به شمار می رود.
آيت الله دري نجف آبادي آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز جمعه هفتم اسفند ماه پس از شرکت در انتخابات در اراک، گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری یک بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را ناامید می کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: مردم امروز بار دیگر به دنیا نشان می دهند که برای آرمان های نظام و پیشرفت کشور حساسند و از دستاوردهای آن با جان و دل حفاظت می کنند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: حضور مردم از ساعت های اولیه انتخابات تاکنون به حدی بوده که نشان دهنده خلق حماسه سیاسی بزرگی است که دشمنان را ناامید خواهد کرد.


امام جمعه اراک با بیان اینکه حضور پرشور مردم در این انتخابات بیانگر لبیک به رهبر معظم انقلاب و تلاشی برای اعتلای کشور است، اظهار کرد: بر اساس بیانات معظم له شرکت در انتخابات ضمن اینکه یک حق ذاتی برای مردم جامعه ایران اسلامی است یک وظیفه اجتماعی و قانونی نیز به شمار می رود بنابراین مردم با حضور در انتخابات ضمن ادای حق به وظیفه قانونی خود نیز عمل می کنند. 


آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: مردم باید با آشنایی کامل از وظایف نمایندگان و عمکلرد نامزدها در انتخابات شرکت کنند چرا که تصمیمات نمایندگان سرنوشت ملت و جامعه ایران اسلامی را رقم می زند.


امام جمعه اراک افزود: مردم از ساعات اولیه امروز با حضور در شعب اخذ رای عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی و مقام معظم رهبری نشان دادند بنابراین نمایندگان منتخب نیز باید در پاسخ به این حضور پرشور مردم کار و تلاش شبانه روزی را سرلوحه امور خود قرار داده و با جان و دل برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش کنند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: نمایندگان منتخب استان مرکزی نیز باید در توسعه و بالندگی شرکت های صنعتی و احیاء کارخانه های نقاط مختلف این استان گام های اساسی بردارند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: بعد از جریان انتخابات باید همه نامزدهای انتخاباتی هم در مجلس شورای اسلامی و هم در مجلس خبرگان رهبری به آراء مردم، مقام معظم رهبری و قانون اساسی تمکین کرده و از حاشیه پراکنی و بازی های سیاسی به شدت پرهیز کنند تا اتفاقات سال 88 تکرار نشود.


شایان ذکر است، استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت، یک میلیون و چهل و هفت هزار و 670 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات را دارد.


یادآور می شود استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی و دو کرسی نیز در مجلس خبرگان دارد./842/203/ب1

ارسال نظرات