۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۳۱۸۹۶۱
دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت:

مقاومت با هیاهوی پوشالی دشمن دست از مبارزه برنمی‎دارد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت لبنان تاکید کرد که مقاومت محدود به مرزهای جغرافیای خاصی نبوده و به یک نهضت فراگیر تبدیل شده است.
شيخ ماهر حمود دبيرکل اتحاديه جهاني علماي حامي مقاومت اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود، دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت لبنان به لغو بسته حمایتی عربستان از ارتش لبنان اشاره کرد و گفت: این مساله مربوط به لبنان نمی شود بکله علت آن به خود عربستان و انگیزه های این کشور برمی گردد.

 

وی افزود: اینکه لبنان مسیر خود را به دلیل موضع گیری های حزب الله و وزیر خارجه از مسیر اتحادیه کشورهای عربی جدا کرده است نه تنها مجازاتی برای لبنان محسوب نمی شود، بلکه خارج شدن از مسیری است که مقصد آن شکست سیاسی و اقتصادی محسوب شده و این برنامه را عربستان سعودی برای کشورهای عربی طراحی کرده است. عربستان سعودی سیاست های اشتباه خود را در حمله به یمن و ویرانی سوریه نشان داده است.

 

این عالم اهل سنت لبنان تصریح کرد: مقاومت خط مشی خود را دنبال می کند و این هیاهوی تبلیغاتی دشمنان داخلی وخارجی نمی تواند مقاومت را در مسیر اهدافش با مشکل مواجه کند. مقاومت محدود به مرزهای جغرافیایی نیست بلکه نهضتی است که تمام حقیقت طلبان با آن همراهی می کنند.

 

دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت گفت: چه کسی همانند حزب الله می تواند در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کند؟ مقاومت در لبنان و فلسطین در برابر اقدامات تجاوزکارانه این رژیم مبارزه می کنند ولی متاسفانه برخی از افراد وابسته به بیگانگان توقع دارند که مقاومت سلاح خود را کنار بگذارد. /1321/ب903/د

ارسال نظرات