۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۳۱۸۹۶۴
سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با رسا:

مردم آمار و ارقام مربوط به انتخابات را فقط از ستاد انتخابات پیگیری کنند

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی وزارت کشور با اشاره شایعات مطرح شده پیرامون تعداد شرکت کننده در انتخابات، گفت: مردم اعداد و و ارقام مربوط به انتخابات را فقط از ستاد انتخابات و وزارت کشور پیگیری کنند.
اميري

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: مردم اعداد و و ارقام مربوط به انتخابات را فقط از ستاد انتخابات و وزارت کشور پیگیری کنند، ستاد انتخابات در حال تهیه آمار شرکت کنندگان هستند و به محض آماده شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی ادامه داد: وزارت کشور وظیفه دارد برای تحقق حقوق آحاد مردم ایران اقداماتی را انجام دهد و تمامی افراد حق شرکت در انتخابات را دارند، رهبری تمامی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند، وزارت کشور وظیفه دارد تمهیدات فرمایشات رهبری را در موضوع انتخابات فراهم نماید تا تمامی آحاد مردم ایران با هرگونه فکر سیاسی بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

 

امیری با اشاره به اقدام برخی گروه های سیاسی که قصد دارند آراء مردم سالمند و بی سواد را با دخالت طرفداران به نفع خود متمایل کنند، گفت: افرادی که نمی توانند رای دهند اشخاص موثقی را برای کمک به خود به حوزه های انتخابیه ببرند تا مشکلی پیش نیاید، اگر اخلالی در این زمنیه دیده شود حتما با آن برخورد می شود./811/ت302/ج

ارسال نظرات