۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۱۹۰۳۶
با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی امام جمعه شهرکرد از حضور آگاهانه و به ‌موقع مردم در پای صندوق‌های رأی

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی از حضور آگاهانه، باشکوه و به ‌موقع مردم در پای صندوق‌های رأی قدردانی کرد.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، با صدور پیامی از حضور آگاهانه، باشکوه و به ‌موقع مردم در پای صندوق‌های رأی قدردانی کرد.

 

در ابتدای این پیام آمده است: یک بار دیگر همچون همیشه باید پیشانی خضوع بر درگاه ربوبی سائید و از اعماق وجود شکر و سپاس الهی را به جا آورد که به مردم مؤمن و بصیر و زمان شناس ایران اسلامی توفیق عطا کرد تا در امتحان و آزمون دیگری سربلند باشند.

 

در ادامه این پیام تصریح شده است: هفتم اسفند یکی دیگر از روزهای تاریخی کتاب انقلاب اسلامی شد.

 

این پیام می افزاید: با کمال خضوع از همه هموطنان در جای جای ایران اسلامی و از همه هم استانی ها در شهر و روستا و در کوه و دشت تشکرّ ویژه دارم که بار دیگر با حضور پای صندوق های رأی و رأی آگاهانه به ویژه در مجلس خبرگان رهبری گامی در جهت تحکیم نظام اسلامی و تقویت مردم سالاری دینی برداشتند.

 

در ادامه این پیام تأکید شده است: قطعا این صحنه ‌های زیبا که در آسمان این کشور مهدوی نقش بست لبخند رضایت را بر لبان مولا و مقتدایمان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و بر رهبر عظیم الشأنمان مقام منیع و رفیع ولی فقیه نشاند و قلب اولیاء الهی را شاد کرد.

 

در پایان این پیام آمده است: از همه عوامل انتخابات هم که فوق العاده تلاش داشتند و از رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی که فضای مطلوب را فراهم آوردند و از عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی تقدیر و تشکر می‌نمایم./9457/101/ب1

ارسال نظرات