۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۳۱۹۰۳۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

رقابت های دوران انتخابات به رفاقت و همدلی برای خدمت به مردم تبدیل شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بر ضرورت پرهیز مردم و مسؤولان از تفرقه و اختلاف در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز رقابت های دوران انتخابات باید به رفاقت و همدلی و همزبانی برای رفع مشکلات و خدمت به مردم تبدیل شود.
معاون تبليغ حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تجلیل از حضور گسترده مردم در انتخابات روز گذشته، گفت: مردم کشورمان با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی بار دیگر پشتیبانی و دفاع خود را از انقلاب، نظام و رهبری به اثبات رساندند.

 

وی با بیان این که هفتم اسفند ماه نمایش اقتدار ملت ایران در مقابل اربده کشی های مستکبران و ایادی آنها در منطقه بود، افزود: دنیا برای این عظمت حضور ملت ایران سر تعظیم فرود آورده است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم وظیفه شناس ایران اسلامی با حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی بار دیگر با نظام اسلامی تجدید میثاق کردند، خاطرنشان کرد: این حضور بی نظیر سبب بیمه شدن انقلاب و نظام می شود.

 

حجت الاسلام صادقی حضور معنادار ملت ایران در انتخابات روز گذشته را پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی در صحنه های بین المللی دانست و تصریح کرد: پیام این حضور بی نظیر اطلاعت از ولی امر مسلمین جهان و بی اعتنبایی به یاوه گویی های دشمنان نظام و انقلاب بود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران ثابت کردند که به اظهارات سخیف دشمنان ملت ایران در خارج از مرزهای کشورمان توجهی ندارند، افزود: ملت بزرگ ایران فراتر از هر جناح و سلیقه ای مجدداً به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ملت ایران روز گذشته به وظیفه خود عمل کردند، گفت: این حضور حداکثری پاسخ به ندای رهبری بود و امروز مسؤولان ما باید این حضور را قدر بدانند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز نوبت مسؤولان و نمایندگان منتخب است که به ندای مقام معظم رهبری لبیک گویند، تصریح کرد: امروز وظیفه منتخبان مردم است که به وظیفه نمایندگی خود به نحو احسن عمل کنند.

 

حجت الاسلام صادقی بر ضرورت پپرهیز مردم و مسؤولان از تفرقه و اختلاف در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز رقابت های دوران انتخابات باید به رفاقت و همدلی و همزبانی برای رفع مشکلات و خدمت به مردم تبدیل شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که منتخبان مردم باید خود را برای کارهای بزرگ آماده کنند، بیان داشت: باید تلاش شود تا گوشه ای از مشکلات و گرفتاری های جامعه که خواسته اصلی مردم نیز است کاسته شود.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی هیچ گاه تحت تأثیر تبلیغات منفی دشمنان نظام قرار نگرفته است، ادامه داد: این مردم همیشه در صحنه راه و مسیر صحیح را بیش ازسه دهه است که انتخاب کرده اند و هیچ گاه از این مسیر تعیین شده منحرف نخواهند شد.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون هر سال به طور میانگین یک انتخابات برگزار شده است که همه آنها تقویت‌کننده و پشتیبان نظام بود، گفت: ملت همیشه در صحنه و با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر با این حضور خود ثابت کردند که همچنان مدافع حقیقی انقلاب و نظام هستند./950/302/ب3

ارسال نظرات