۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۳۱۹۰۷۰
امام جمعه موقت کاشان:

سلایق مختلف سیاسی در برابر استکبار جهانی متحد و همزبان هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه سلیقه‌های مختلف در رویکردهای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اختلاف دارند، گفت: با این وجود همه در برابر یاوه‌گویی‌های استعمارگران و جهان‌خواران ید واحده و امت همزبان، همدل و همفکر هستند.
حجت الاسلام علي احتشام امام جمعه موقت كاشان
حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه موقت کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: حضور حماسی ملت بزرگ ما در جشن انتخابات هفتم اسفند که بر آمده از آرمان رهبری معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری و پاسخی به یاوه سرایی‌های دشمنان نظام و ملت بزرگ بود قطعاً یک بار دیگر موجبات خشنودی دوستداران انقلاب و ناراحتی دشمنان را فراهم کرد.
امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: مردم ما با انگشتان آبی ثابت کردند که همچنان در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب، امام راحل عظیم الشأن و دعوت رهبری معظم انقلاب با تمام وجود در صحنه ایستاده و بر این ایستادگی بر خود می‌بالند.
حجت الاسلام احتشام افزود: جناح‌ها و صنوف مختلف با حضور در انتخابات ضمن لبیک به رهبر انقلاب اسلامی، اقتدار و عزت ملی را نه تنها برای ملت بزرگ ایران بلکه برای تمام دوستان جمهوری اسلامی در سراسر عالم فراهم کردند.
وی ابراز امیدواری کرد که این حضور پرشور وسیله‌ای برای اتحاد مضاعف در راستای دفاع از محرومین و مستضعفین باشد و تصریح کرد: برجام حقیقی ملت ما در جشن راهپیمایی 22 بهمن و حضور پر شکوه در انتخابات 7 اسفند در تأیید و تأکید عزت ملی و اقتدار منطقه‌ای رقم خورد.
امام جمعه موقت کاشان ابراز داشت: بیگانگان حسود و معاند انقلاب و نظام به وسیله خبرنگاران خود از لحظات اولیه بامداد و از آغاز رأی‌گیری فهمیدند که با این ملت بزرگ نمی‌توان با تحلیل‌های سست و بی‌پایه خود مبارزه کرد.
حجت الاسلام احتشام تصریح کرد: ملتی که پس از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در بحرانی‌ترین شرایط زیر بمباران و موشک‌باران از حضور در پای صندوق‌های سرنوشت ساز شانه خالی نکرده است هیچگاه از مبارزه خسته نشده و در برابر زورگویی و فضا سازی جهانخواران، دشمنان داخلی، فتنه‌گران و منافقین همچنان بر عهد خود با شهدا، امام راحل و رهبری عظیم الشأن هستند.
وی پیام این حضور سیاسی مردم را پیام اقتدار ملی و اسلامی دانست و گفت: یک بار دیگر اجتماع تمام نسل‌ها در پای صندوق‌های رأی نشان داد که پیر و جوان و سلیقه‌های مختلف سیاسی زن و مرد همه برای حفظ اقتدار ملی و عزت دینی خود تحت هر شرایطی هماهنگ و هم نوا هستند.
امام جمعه موقت کاشان نکته دوم حماسه مردم در انتخابات را اجابت فراخوان رهبر معظم انقلاب و حضور حداکثری در جشن ملی انتخابات دانست و افزود: سومین نکته این است که مردم در استفاده از فضاهای موجود در رسیدگی به رفاه و معیشت بهتر، اشتغال‌زایی و استفاده از ابزار اقتصاد مقاومتی برای سامان بخشی به استعداد‌های داخلی تاکید دارند.
حجت الاسلام احتشام حفظ فرهنگ بومی و سامان بخشی به فضای معنوی ملت بزرگ ایران خصوصاً در سال همدلی و همزبانی را برای رسیدن به قله‌های پر شکوه پیشرفت و تمدن سازی اسلامی مورد نیاز دانست و در پایان سخنان خود گفت: اگر سلیقه‌های مختلف در رویکردهای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اختلافی دارند همه در برابر یاوه‌گویی‌های استعمارگران و جهان‌خواران ید واحده و امت همزبان، همدل و همفکر هستند./836/ت302/ج
ارسال نظرات