۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۳۱۹۲۳۳
سخنگوی وزارت کشور در جمع خبرنگاران:

کشیده شدن انتخابات در تهران به دور دوم هنوز مشخص نیست/ از حضور هاشمی در ستاد انتخابات بی اطلاعم

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران از حضور هاشمی در ستاد انتخابات کشور ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: هنوز مشخص نیست که انتخابات تهران به دور دوم کشیده شود.
حسينعلي اميري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسینعلی امیری سخنگوی ستاد انتخابات صبح امروز یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخب به سوالی در رابطه لیست منتشر شده شب گذشته به عنوان لیست نهایی، گفت: در مورد لیست خبرگان این مقدار کار تمام شده بود، آن لیست به هیچ وجه لیست نهایی نیست، آن اطلاعیه بر اساس تعداد آرایی که شمارش شده بود منتشر شد.


وی افزود: ان شاالله پس از اینکه اطلاعات به تدریج بیاید تکمیل می شود و با شمارش صندوق های دیگر اراء به این لیست اضافه می شود.


 
امیری در پاسخ به اینکه شمارش آراء در تهران تا کی تمام می شود، گفت: فعلا دست اندرکاران مشغول اند که ببینیم کی تمام می شود.


وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا انتخابات تهران به دور دوم می رود یا خیر، تاکید کرد: هنوز نمی دانم، اعلام آراء فرمول دارد، کسی که بتواند یک چهارم آرای ماخوذه صحیح را کسب کند منتخب مردم می شود.

 

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به مشارکت مردم تهران در انتخابات، گفت: به تدریج صندوق های تهران اعلام می شود ما هم به تدریج اعلام می کنیم.

 

امیری در پاسخ به این سوال  که آیا وزیر کشور به مشهد رفته است، تصریح کرد: خیر، ایشان سه چهار شب است که سر کار هستند.

 

وی ادامه داد: تعداد رای دهندگان این دوره نسبت به دوره قبل مجلس افزایش یافته است، با توجه به آرایی که شمارش کردیم تعداد رای دهندگان نسبت به دوره های قبل افزایش یافته است.

 

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به خبر بازدید رییس مجمع تشخیص مصلت نظام از ستاد انتخابات در روز گذشته، گفت: من در جریان نیستم./811/پ202/ج

ارسال نظرات