۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۳۱۹۳۶۹
امام جمعه سنقر:

حضور چشمگیر مردم در انتخابات نشانه اعتماد و اعتقاد ملت به نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سنقر با قدردانی از حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات گفت: حضور چشمگیر مردم در انتخابات نشانه اعتماد و اعتقاد ملت به نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام برقراري

حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه شهرستان سنقر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: حضور چشمگیر مردم در پای صندوق های اخذ رأی نشان دهنده حمایت جمعی ملت از نظام است.


امام جمعه شهرستان سنقر ادامه داد: مردم با حضور در عرصه انتخابات به فرامین رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و نشان دادند به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد و اعتماد دارند.


وی افزود: گرچه مردم از مسؤولان گله و شکوه و توقعاتی دارند که همچنان برآورده نشده است، با این حال از ساعات اولیه صبح در پشت درب های شعب اخذ رأی صف کشیدند، این امر نشانه حمایت بی دریغ مردم از نظام اسلامی است.


حجت الاسلام برقراری تصریح کرد: این حمایت دو هفته پیش از برگزاری انتخابات با شکوه نیز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نمود یافت و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مردم در راهپیمایی نشانه همدلی و اتحاد و یکدلی مردم بود.


امام جمعه شهرستان سنقر بیان داشت: دشمنان نظام همواره به دنبال تبلیغات سوء بوده و اکنون نیز بر تبل توخالی تبلیغاتی خود می کوبند که این امر نشان دهنده نا امیدی و یأس دشمنان از پیشبرد اهداف شوم خود در کشور است.


وی ابراز داشت: نیروهای انقلابی باید قدر مردم را بدانند، اقبال عمومی مردم نسبت به نظام اسلامی در هر دوره و در هر زمان نسبت به گذشته بهتر و بیشتر می شود، مسؤولان امر نیز از خود ملت برخاسته اند و باید قدرشناس حمایت های مردم باشند.


حجت الاسلام برقراری گفت: اینکه منتخبان مردم از توده مردم برخاسته اند موجب همدلی و اتحادی ناگسستنی می شود که باید این اتحاد و ارتباط حفظ شده و اجازه نداد میان مسؤولان و مردم فاصله افتد، به فرموده امام راحل مردم ولی نعمت ما هستند پس صاحبان نعمت باید قدر اولیای نعمت را بدانند.


امام جمعه شهرستان سنقر در پایان عنوان داشت: راه قدردانی از نعمت استقبال مردمی این است که مسؤولان و منتخبان، خدمتگذار ملت باشند، در وضعیت کنونی بهترین خدمت برای مردم نهادینه ساختن اقتصاد مقاومتی است که از این راه خیر و برکتی فراوان نصیب ملت و نظام خواهد شد./857/303/ب3

ارسال نظرات