۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۳۱۹۳۷۱
مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان:

وحدت بین علمای تشیع و تسنن سیستان و بلوچستان زبانزد خاص و عام است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اعلام این مطلب که وحدت مقدس ترین واژه در قرآن است، گفت: وحدت بین علمای تشیع و تسنن سیستان و بلوچستان زبانزد خاص و عام است.
حجت الاسلام مجتبي بامري

به گزارش خبرگزاری رسا از زاهدان، حجت الاسلام مجتبی بامری مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز در همایش وحدت علمای تشیع و تسنن استان بیان داشت: موضوع وحدت در استان ما قطعا و یقینا با ویژگی های که دارد از اهمیت خاص برخوردار است.

 

وی افزود: برگزاری این چنین همایش های به منظور ایجاد یک تدبر و انگیزه بین اقشار به خصوص علمای دین و یادآوری کردن به علما و روحانیون نسبت به دشمن شناسی پایه گذاری شده است.

 

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان استان تاکید کرد: علما و روحانیون باید افزایش دامنه وحدت را وظیفه خود قلمداد کنند و در ترویج و تبلیغ آن کوشا باشند.

 

حجت الاسلام بامری گفت: وحدت واژه قرآنی است که موجبات پیشرفت و حرکت در مسیر اسلام را فراهم می کند.  

 

وی افزود: وحدت مسلمان همچون خاری در چشم دشمنان است از این رو باید با افزایش اخوت و برادری در مسیر اسلام گام برداریم.

 

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان استان، خاطرنشان کرد:  از آنجایی که مردم استان گوش به فرمان روحانیون و علما هستند بنابراین می طلبد که این قشر از جامعه در دشمن شناسی دیگر افراد جامعه فعلانه عمل کنند./831/203/ب3

ارسال نظرات