۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۳۱۹۴۲۲
رسایی در صحن علنی مجلس:

پیروز انتخابات مردم و رهبری هستند که مدعیان تقلب را به پای صندوق های رای آوردند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروز واقعی این انتخابات مردم و رهبر معظم انقلاب بودند که مدعیان عدم ساختار انتخابات و تقلب را پای صندوق های رای کشاندند.
حجت الاسلام رسايي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمید رسایی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از حضور پرشور ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند، اظهار کرد: پیروز واقعی این انتخابات مردم و رهبر معظم انقلاب بودند که مدعیان عدم ساختار انتخابات و تقلب را پای صندوق های رای کشاندند.

 

وی ادامه داد: بازنده این انتخابات هم کسانی بودند که خود را وامدار کانون های زر و ثروت کردند، بازنده اصلی این انتخابات کسانی بودند کهبرای بدست آوردن آرای بیشتر هویت گذشته خود را به تاراج گذاشتند و به آن لگد زدند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از کاندیداهاییکه در تهران رای آوردند اعلام کردند که ما می خواهیم مجلسی تشکیل دهیم که نه از دولت سوال بپرسد و نه استیضاح کند، تصریح کرد: بنده معتقد به وکیل الدوله نیستم چون در نظام اسلامی چه دولت و چه مجلس از مردم رای می گیرند ولی مردم و قانون وظایفی برای نمایندگان تعیین کرده است که وظیفه یک نماینده نظارت است و اگر لازم شد بایستی سوال و استیضاح کند و باید پیگیر مشکلات مردم شود.

 

وی با بیان اینکه اگر نظارتی بر دولت صورت نگیرد دچار مشکل خواهد شد، بیان کرد: نمایندگان مجلس آینده باید به انحرافات دولت تذکر دهند و همچنین از کارهای خوب آن نیز حمایت کنند و هرجا که لازم است استیضاح کند، ما در ارتباط با دولت آقای احمدی نژاد با آن همه خدمات ارزنده ای که داشته است چنین تعابیری بکار نمی بردیم.

 

حجت الاسلام رسایی با بیان اینکه بنده معتقدم در انتخابات پیش رو به تجربیاتی رسیدیم که می تواند برای آینده به ما کمک کند، افزود: اقدام تاثیر گذاری بر ارزش ها و رشد ارزش ها فقط مجلس نیست و تنها ابزار روند مبارزهبا انحرافات و سازش ها نیز فقط مجلس نیست و به لطف خدا در بین نمایندگانی که به مجلس آینده راه پیدا کرده اند هستند افرادی که با صراحت، با هیبت و با شجاعت از حقوق ملت دفاع می کنند و در بزنگاه ها حرف متدینین و نیروهای انقلاب را از تریبون مجلس خواهند زد./858/پ202/ج

ارسال نظرات