۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۳۱۹۴۸۳
استاد حوزه علمیه:

اسلام آمریکایی مبتنی بر نفاق است/ مسؤولان مدافع حق و ولایت باشند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه اسلام آمریکایی مبتنی بر نفاق است، گفت: اگر تمام قدرت های جهان به دنبال تخریب چهره اسلام باشند، خداومند متعال حافظ دین خواهد بود.
مراسم بزرگداشت شهيدان مدافع حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم پیش از ظهر امروز در مسجد امیر المؤمنین(ع) کرمانشاه برگزار شد.


حجت الاسلام عباس خانلری استاد حوزه علمیه با حضور در این مراسم، اظهار داشت: واژه شهید و شهادت در فرهنگ تمام جوامع دارای احترام و ارزشی فوق العاده است.


استاد حوزه علمیه تصریح کرد: در فرهنگ تمام کشورهای جهان کلماتی همچون عالم، فیلسوف، معلم، مخترع، اندیشمند و مجاهد دارای بار معنایی قوی و احترام و مقام و ارزشی فراوان هستند زیرا در راه خدمت به وطن تلاش کرده و یا جان داده اند اما واژه شهید در این میان دارای نورانیتی ویژه است.


وی افزود: در هر مجلس و مکانی که نامی از شهید برده شود نورانیتی خاص آن مجلس را فرا می گیرد، بالاتر از هر خوبی، خوبی دیگری قرار دارد اما وادی و مرز شهادت بالاترین ارزش بوده که هیچ خوبی بالاتر از آن یافت نمی شود.


حجت الاسلام خانلری خاطرنشان کرد: در همه جای جهان کسانی که از خاک و ناموس و وطن دفاع و ایثارگری کردند مورد احترام قرار دارند اما تفاوت شهادت و ارتقای منزلت آن، امر پیوستگی به حق است که این مقام را برتر قرار می دهد.


استاد حوزه علمیه تأکید کرد: رمز این مقام والا، علاقه به خداست و شهدا عاشق خدا هستند و در طول زندگی دنیوی خود کسی جز خدا را نمی دیدند.


وی همه عالم را مدیون مقام شهدا دانست و گفت: شهدا بالاترین حق را بر گردن بشریت دارند و اگر شهیدان و مجاهدان و پاسداران حریم حق نبودند هیچ چیز از گزند دشمنان در امان نبود.


حجت الاسلام خانلری بیان داشت: داعشیان و وهابیان و تکفیری ها باید بدانند حتی اگر ما نباشیم خدا حریم خود و اهل بیت علیهم السلام را حفظ خواهد کرد و احدی توان هتک حرمت به ساحت مقدس آن ها را ندارد.


استاد حوزه علمیه ابراز داشت: اسلام آمریکایی اسلام نفاق است و خدا یک دستورالعمل واحد برای جهانیان قرار داده است و آن اینکه اگر تمام کشورهای جهان برای نابودی دین جمع شوند، خداوند متعال نقشه های آن ها را نقش بر آب خواهد کرد.


وی در پایان عنوان داشت: شهدا شمعی هستند که ما در پرتو نور آن ها زندگی می کنیم، مسؤولان باید آگاه باشند که مقام و منصب فعلی آن ها مرهون مجاهدت شهداست، پس وظیفه دارند حامی انقلاب و اسلام و ارزش های اسلامی و مدافع حق و ولایت باشند و در غیر این صورت خون شهدا را پایمال کرده و باید پاسخگو باشند./857/203/ب1

ارسال نظرات