۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۳۱۹۵۱۵
فعال سیاسی:

دشمنان به دنبال فتنه افکنی در نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ فعال سیاسی با اشاره به انقلاب اسلامی و ترس دشمنان از آن، گفت: دشمنان نظام اسلامی و نوکران آنها به دنبال فتنه افکنی در ملت و نظام ایران بوده و رسانه های آنها تلاش فروانی در مخدوش کردن چهره واقعی انقلاب اسلامی انجام می دهند.
فتنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، احمد صالح العرامی، فعال سیاسی از کشور یمن، با حضور در برنامه «صوت الشعب» که از شبکه جهانی الاهواز پخش شد، با اشاره به انتخابات 7 اسفند و حضور پرشور ملت ایران در آن گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات 7 اسفند را به ملت بزرگ و انقلابی ایران و رهبر معظم انقلاب تبریک می گویم.

 

این فعال سیاسی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خوزستان و انتخاب آیت الله موسوی جزایری در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ابرازداشت: از این انتخاب خوشحال و این موفقیت را به ایشان تبریک می گویم.

 

احمدصالح العرامی گفت: یمنی ها به ملت ایران پیروزی و دستاورد بزرگ شرکت در انتخابات 7 اسفند را تبریک می گویند.

 

وی با اشاره به صبوری و جان فشانی ملت ایران در بیش از 30 سال گذشته اظهارداشت: ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران از بیداری اسلامی و انقلاب های صورت گرفته در کشورهای ضعیف و مسلمان به ویژه کشورهای عربی حمایت می کند.

 

احمد صالح العرامی با اشاره به این که مردم یمن به ویژه در شمال این کشور دوستدار نظام اسلامی و ملت ایران هستند، خاطرنشان کرد: رسانه های منافق و خودسر دشمنان نظام اسلامی و نوکرهای آنها تلاش فراوانی برای تخریب وجهه انقلاب اسلامی، مسؤولان نظام اسلامی و ملت ایران در اذهان عمومی مردم جهان و منطقه دارند.

 

وی با اشاره به این که فعالیت ها و تلاش های دشمنان نظام اسلامی و رسانه های آنها در مخدوش کردن چهره انقلاب اسلامی بی نتیجه است، تصریح کرد: مردم یمن ارادت و علاقه خاصی به نظام اسلامی و ملت ایران دارند.

 

این فعالی سیاسی با اشاره به تلاش های دشمنان نظام اسلامی و مزدوران آنها برای فتنه انگیزی در میان مردم و اقوام ایرانی افزود: ملت آگاه، بصیر و فرهنگ دار ایران در نهایت دیدگاه های منفی تلقین شده از سوی دشمنان و رسانه های آنها بر خود را کنار خواهد زد و جهانیان بیشتر با ملت ایران آشنا خواهند شد.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران و نظام اسلامی با آنچه که رسانه های بیگانه و مزدور اعلان می کنند، تفاوت آشکاری دارد، اظهارداشت: دشمنان نظام اسلامی و نوکران آنها به دنبال براندازی انقلاب اسلامی، میراث اسلامی و برگرداندن ملت ایران به دوره پیش از انقلاب اسلامی است.

 

احمدصالح العرامی در پایان گفت: در جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه احساس غربت و خود را در میان مردم خود می داند./9456/203/ب2

ارسال نظرات