۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۳۱۹۵۳۷

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای شوق حضور

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای شوق حضور تا 15 اردیبهشت تمدید شد.
علي اکبر صفي‌پور، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی اکبر صفی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای شوق خبر داد.

 

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی قبلی برگزاری جشنواره 25 اسفند امسال تعیین شده بود که به دلیل دو مرحله ای شدن انتخابات مجلس و همچنین موضوع جشنواره در خصوص انتخابات، این برنامه به اردیبهشت ماه سال آینده موکول شد.


وی افزود: جشنواره شوق حضور در قالب تولید پیام های فرهنگی رسانه ای شامل تیتر خبر، گزارش، مصاحبه و گزارش تصویری در دو بخش استانی و کشوری برگزار می شود.


صفی پور ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند در هر بخش حداکثر چهار اثر به دبیرخانه جشنواره به نشانی تبریز - نرسیده به چهارراه آبرسان - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی (خانه فرهنگ) - روابط عمومی این اداره کل ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33361179 تماس بگیرند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در هر یک از قالب های جشنواره به سه نفر نخست جوایز ارزنده ای اهدا و مجموعه آثار برتر و برگزیده نیز در کتابچه جشنواره چاپ و منتشر می شود.


وی با بیان تاثیرگذاری رسانه ها و جایگاه رسانه در افکار عمومی اظهار کرد: رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی و تبیین جایگاه مجلس زمینه مشارکت قوی تر رای دهندگان در پای صندوق های رای را فراهم کنند.


صفی پور ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت های رسانه برای شورآفرینی در مهم ترین رخدادهای سیاسی کشور، برجسته سازی نقش رسانه در تبیین شاخص های انتخاب اصلح و فراهم شدن بستر مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است./935/101/ب1

ارسال نظرات