۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۳۱۹۵۸۴

خدمت خالصانه و صادقانه بهترین قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه های علمیه ماکو خدمت خالصانه و صادقانه را بهترین قدردانی از حماسه حضور ملت در 7 اسفندماه دانست و گفت: مردم با وجود مشکلات فراوان و رکود اقتصادی، 7 اسفندماه جاری با حضورگسترده در پای صندوق های رای نشان دادند که نظام و مملکت خود را دوست دارند.
حجت الاسلام رنجبري

حجت الاسلام ایوب رنجبری، رییس حوزه های علمیه ماکو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، پیام انتخابات هفتم اسفند را صمیمت ملت، انسجام و یاس و ناامیدی برای دشمنان نظام و ارزشهای دینی عنوان کرد.

 

رنجبری در بیان چگونگی بهره برداری نیروهای انقلابی از حضور حد اکثری مردم، گفت: خدمت خالصانه و صادقانه بهترین قدردانی از حضور حماسی مردم است.

 

وی با بیان اینکه مردم نظام خود را دوست دارند، اظهار داشت: مردم با وجود مشکلات فراوان و رکود اقتصادی و بیکاری با حضور گسترده در پای صندوق های رای نشان دادند که نظام را دوست داشته و همچنان رهرو آموزه های مکتب اسلام و فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

 

امام جمعه ماکو در رابطه با لزوم رعایت قانون از سوی کاندیدهای راه یافته و راه نیافته به مجلس گفت: فضای مملکت تا دیروزفضای رقابت نامزدها بود و از این پس باید فضای رفاقت باشد.

 

حجت الاسلام رنجبری ضمن توصیه نامزدها به همدلی و اتحاد، تصریح کرد: چه کسانی که رای آوردند و چه کسانی که رای نیاوردند، باید با هم، دست اتحاد و صمیمیت داده و برای توسعه و پیشرفت و حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و معیشتی مردم تلاش کنند.

 

رییس حوزه های علمیه ماکو با اشاره به اینکه نامزدهای منتخب نباید خلف وعده کنند، گفت: نمایندگان باید خدوم ملت بوده و از هر جنبه پیگیر دغدغه های ملت باشند.

 

وی افزود: نامزدها باید به وعده های خود عمل کنند و در نظر بگیرند تا چه حد وعده هایشان با عملکردشان تفاوت دارد./936/303/ب3

 

ارسال نظرات