۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۳۱۹۵۸۵
مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی:

وعده های خارج از توان نمایندگان، شرمندگی در قبال ملت را به همراه خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی با بیان این که وعده های خارج از توان نمایندگان، شرمندگی در قبال ملت را به همراه خواهد داشت، گفت: مردم در فشار سنگین مالی و معیشتی هستند، چنانچه نماینده ها در این راستا وعده هایی به مردم داده اند، حتما باید به آن عمل کنند چراکه جز این، خیانت به مردم است.
حجت الاسلام حميد راحلي، مدير مرکز خدمات حوزه هاي علميه اذربايجان غربي

حجت الاسلام حمید راحلی مدیرکل حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به اینکه بسیاری از رسانه های بیگانه دم از تقابل ملت با نظام می زنند، گفت: بیگانگان همیشه منتظر فرصت هایی هستند که به نفع خودشان، بهره برداری کنند.

 

حجت الاسلام راحلی ابراز داشت: مردم با حضورشان در انتخابات، نشان دادند که هم پشتیبان ولایت فقیه بوده و هم در ساختن مملکت خودشان سهیم هستند.

 

مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان غربی، در بیان چگونگی بهره برداری نیروهای انقلابی از این ظرفیت گفت: مسؤولان، مدیون مردم هستند و برای حقانیت نظام ما همین بس که مردم بعد از 37 سال از گذشت انقلاب باز هم با حضور گسترده خود، نقش آفرینی می کنند.

 

حجت الاسلام راحلی تصریح کرد: مردم، نظام  و مملکت خود را دوست دارند و با حضور پرشور خود توطئه دشمن را نقش بر آب کرده و حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساندند.

 

وی افزود: حضور گسترده مردم، تکلیف را بر دوش مسؤولان سنگین تر می کند و اگر مسؤولان از این ظرفیت به وجود آمده استفاده نکنند، هم در پیشگاه خدا و هم در پیشگاه مردم، شرمنده هستند.

 

حجت الاسلام راحلی با بیان این که کوتاهی در ارائه خدمت قصور بزرگ و نابخشودنی است، گفت: جزء واجبات شرعی است که مسؤولان، دین خود را به مردم ادا کرده و به نحو احسن در راه رشد و تعالی مملکت بکوشند.

 

مدیر کل حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی در رابطه با لزوم رعایت قانون از سوی کاندیدهای راه یافته و راه نیافته به مجلس، گفت: فصل الخطاب همه امورات قانون است و همه موظف اند که به قانون تمکین کنند.

 

حجت الاسلام راحلی با بیان اینکه سرنوشت اصلی را ملت رقم می زنند، ابراز داشت: وقتی مردم از هر طیف، عده ای را بر می گزینند، باید سر تعظیم در آستان مردم و قانون فرود آوریم تا خدای ناکرده مملکت ماضربه نبیند.

 

وی تصریح کرد: تخطی کاندیداها و هواداران آنها در مقابل قانون، اعتبار ملی و جهانی ما را خدشه دار کرده و این یک گناه نابخشودنی است.

 

حجت الاسلام راحلی ضمن اشاره به اینکه افراد منتخب نباید خلف وعده کنند، گفت: شعارها باید مطابق با وظیفه  افراد باشد و نباید نامزدها وعده هایی را می دادند که در حیطه ی وظایف و اختیاراتشان نیست.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: وعده دادن خارج از توان نامزدها، شرمندگی در قبال ملت را به همراه دارد.

 

وی با بیان اینکه مردم ما در فشار سنگین مالی و معیشتی هستند، گفت: چنانچه نماینده ها در این راستا وعده هایی رابه مردم داده اند، حتما باید به آن عمل کنند و اگر جز این باشد، خیانت به مردم است./936/302/ب3

ارسال نظرات