۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۳۱۹۷۱۴
طاهری مقدم:

ملت ایران بر اساس ارزش‌های اسلامی انقلاب عمل کردند

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرماندهی گروه پدافند هوایی شهید رفیعی اصفهان با اشاره به انگیزه‌های اسلامی و دینی مردم برای انقلاب اسلامی، گفت: دشمن فهمیده است که تنها راه مبارزه با انقلاب ایران، هدف قرار دادن اهداف مقدس و ارزش های اسلامی ملت ایران است.
سرهنگ طاهري مقدم

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، سرهنگ طاهری مقدم، بعد از ظهر امروز، در جمع دانش آموزان دبیرستان وابسته به دانشگاه صنعتی اصفهان در پاسخ به این سوال که چرا انقلاب کردیم، گفت: ملت ایران اساس ارزش های اسلامی و قرآنی، انقلاب کردند و این نکته ای است که این انقلاب را از تمام انقلاب های جهان چه در گذشته و چه در آینده متمایز می کند.

 

سرهنگ طاهری مقدم خاطرنشان کرد: همین اعتقاد اسلامی و قرآنی که برآمده از اسلام ناب محمدی بود سبب شد مردم، انقلاب را در طوفان های سهمگینی که استکبار جهانی بر آن تحمیل می کرد، حفظ کنند و پیش برند.

 

جانشین فرماندهی گروه پدافند هوایی شهید رفیعی اصفهان، نفوذ و تسلط استکبار بر مومنان را بر اساس آیه 141 سوره نساء غیر ممکن دانست و اظهار کرد: مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی، در جنگ تحمیلی با جان و مال خود در راه حفظ این موهبت بزرگ الهی ایستادگی کردند و پشتیبان ولایت فقیه بودند و این رمز پیروزی در انقلاب و جنگ تحمیلی بود.

 

 

وی ایستادگی مردم در مقابل جنگ اقتصادی دشمن که همان وضع تحریم های ظالمانه بود را نیز ستودنی خواند و افزود: بعد از این مقاومت ها دشمن فهمید که تنها راه مبارزه با انقلاب ایران، هدف قراردادن اهداف مقدس و ارزش های اسلامی ملت ایران است.

 

سرهنگ طاهری مقدم ادامه داد: از این رو دشمن مبارزات خود را در این جبهه معطوف کرده به شبهه افکنی علیه تمام مقدسات و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق ابزارهایی مانند اینترنت، ماهواره، شبکه های اجتماعی پرداخت و تمام اهداف مقدس را زیر بمب باران تبلیغاتی خود قرار داد.

 

جانشین فرماندهی گروه پدافند هوایی شهید رفیعی اصفهان  وظیفه ی امروز ملت ایران را در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن بسیار سنگین ارزیابی کرد و گفت: مردم باید با قوی کردن بنیه اعتقادی خود در مقابل این تبلیغات مسموم دشمن ایستادگی کرده و با اقتدا به شهدایی که هستیشان را برای حفظ انقلاب و دفاع از اسلام فدا کردند، در این راه ثابت قدم بمانند تا به حول و قوه الهی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به صاحب اصلی خود حضرت مهدی (عج) برسانند./1304/101/ب1

ارسال نظرات