۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۳۱۹۷۳۸
مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کرمانشاه:

هزینه های حرفه آموزی خانواده های طلاب پرداخت می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه جامعه هدف این مرکز، خانواده های طلاب هستند گفت: هزینه های حرفه آموزی خانواده های طلاب توسط مرکز خدمات تقبل می شود.
حجت الاسلام صادق ايراني

حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه های علمیه با رویکرد فرهنگی ایجاد شده و به زودی معاونت فرهنگی در این مرکز راه اندازی می شود.


مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کرمانشاه تصریح کرد: محور فعالیت ها و جامعه هدف مرکز خدمات حوزه های علمیه، خانواده، همسران و فرزندان طلاب است که این هدف در یک بعد شامل حرفه آموزی است.


حجت الاسلام ایرانی ادامه داد: بر اساس این طرح، شخص بصورت آزاد در کلاس های مهارت آموزی ثبت نام کرده و مرکز خدمات تا سقف تعیین شده متقبل هزینه های آموزشی خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: در زمینه فراگیری رشته های ورزشی همچون شنا و دیگر رشته ها هزینه ها توسط مرکز خدمات تقبل شده و این حمایت در زمینه تربیت مربیان قرآنی نیز صورت می گیرد.


مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کرمانشاه با اشاره به برگزاری اردوهایی برای طلاب افزود: این اردوها با هدف هویت دهی به طلاب و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و نشاط و سرزندگی برای طلاب برگزار می شود.


حجت الاسلام ایرانی بیان داشت: به دلیل برگزاری خانوادگی این اردوها، خانواده های طلاب با هم آشنایی پیدا کرده و تفریحی مناسب برای اوقات فراغت آن ها فراهم می شود.


وی در پایان برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در اردوهای خانوادگی را مهم دانست و گفت: قرار دادن برنامه های فرهنگی و مذهبی در جمع های خانوادگی موجب ایجاد فضای معنوی و بهره مندی طلاب و خانواده ها از این برنامه ها شده و فرزندان طلاب در چنین فضای مذهبی و فرهنگی رشد می یابند./857/303/ب3

ارسال نظرات