۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۳۱۹۷۴۹
معاون مجلس و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

دستیابی به اهداف سازمان تبلیغات اسلامی، ارتقای شاخص های فرهنگی را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ معاون مجلس و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور توجه به امور فرهنگی را در رأس همه امور و فعالیت ها دانست و گفت: به یقین دستیابی به اهداف سازمان تبلیغات اسلامی، ارتقای شاخص های توسعه ای به ویژه در بخش فرهنگ را به دنبال دارد.
ديدار معاون مجلس و امور استان هاي سازمان تبليغات اسلامي کشور با استاندار چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده، معاون مجلس و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور، امشب در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که ملت ایران در حماسه انتخابات هفتم اسفند به پیروزی دست یافت، گفت: باید مردم را تنها پیروز انتخابات دانست که به موقع و بابصیرت به میدان آمدند و دشمن را مثل همیشه مأیوس و ناامید کردند.

 

وی با بیان این که عوامل برگزاری انتخابات با تلاش، مدیریت و برنامه ریزی دقیق، با برگزاری انتخاباتی سالم، توطئه های دشمنان را خنثی کردند، افزود: به یقین نقش عوامل برگزاری انتخابات در شکل گیری این حماسه باشکوه غیرقابل انکار است.

 

حجت الاسلام نوری زاده در ادامه با تشکر از همکاری مجموعه مسؤولان این استان با سازمان تبلیغات اسلامی در همه زمینه ها، خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری در زمان فعالیت دولت یازدهم، برای پیشبرد اهداف سازمان تبلیغات اسلامی، همکاری مطلوبی با این سازمان داشته است.

 

معاون مجلس و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور توجه به امور فرهنگی را در رأس همه امور و فعالیت ها دانست و با تأکید بر این که تا فرهنگ جامعه اصلاح نشود، سایر امور نیز اصلاح نخواهد شد، گفت: به یقین دستیابی به اهداف سازمان تبلیغات اسلامی، ارتقای شاخص های توسعه ای به ویژه در بخش فرهنگ را به دنبال دارد.

 

در ادامه این نشست نیز قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاریافزود: تمامی مسؤولان و دست اندرکاران نظام باید تعهدات قانونی ایجاد شده از سوی مدیران و دولت قبل را تا حضول نتیجه انجام دهند.


وی همچنین اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی، با اجرای فعالیت های علمی و فرهنگی، در ترویج فرهنگ اسلامی، حمایت از نظام و پیشبرد اهداف انقلاب نقش موثری داشته است.


سلیمانی افزود: برای پیشبرد اهداف سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی استان مؤظف به همراهی و تعامل با این سازمان هستند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری، توجه به مقوله فرهنگ دینی را از مهم ترین نیازهای امروز جامعه بیان کرد و ابراز داشت: به یقین نقش سازمان تبلیغات در ترویج فرهنگ دینی و شکل گیری سبک زندگی اسلامی در جامعه غیرقابل انکار است.

 

به گزارش رسا، معاون مجلس و امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی برای شرکت در آیین معارفه مدیرکل جدید این سازمان در چهارمحال وبختیاری به شهرکرد سفر کرده است./9457/202/ب3

 

ارسال نظرات