۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۳۱۹۸۱۱
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال تضعیف فرهنگ انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: دشمنان و استکبار جهانی با استفاده از ماهواره‌ها و فضای مجازی در صدد تضعیف فرهنگ انقلاب اسلامی و نفوذ در افکار و عقاید ملت مسلمان ایران اسلامی است.
امام جمعه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای دانشجویی و شهدای مدافع حرم در دانشگاه پیام نور اردبیل، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها در عرصه کنونی مروجان گفتمان و ادبیات انقلاب اسلامی هستند که نیاز است این مساله مهم با استفاده از اساتید کاردان و گفتمان انقلاب اسلامی در بین دانشگاه‌های استان ترویج شود.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و شهدای انقلاب اسلامی، افزود: دانشجویان هم‌اکنون می‌توانند با ادامه راه شهدای والامقام گام بزرگی در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی بردارند که نیاز است در این راستا اهتمام ویژه‌ای اتخاذ شود.

 

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: امروز آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای ایران انتقال یافته و انقلاب اسلامی ایران دستاورد بزرگی برای ملت ایران است و ما باید با قدردانی از شهدای والامقام از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با اشاره به تحولات اخیر و کشتار مسلمانان در کشورهای یمن، سوریه و عراق، بیان داشت: این جنایات و کشتارها از سوی استکبار جهانی و برای از بین بردن تفکر اسلامی در جهان مهندسی شده است و وحدت و همدلی مسلمانان قطعا تمام نقشه‌ها و ترفندهای دشمنان را خنثی می کند.

 

وی تصریح کرد: هم‌اکنون دشمنان و استکبار جهانی با استفاده از ماهواره‌ها و فضای مجازی در صدد تضعیف فرهنگ انقلاب اسلامی و نفوذ در افکار و عقاید ملت مسلمان ایران اسلامی هستند که در این راستا همگان باید هوشیاری لازم را داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با ابراز تاسف از برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی در انتخابات اخیر در کشور، گفت: متاسفانه در این انتخابات شاهد بسیاری از تهمت‌ها و دروغ‌های بی‌ربط و بی‌جا بودیم که نیاز است در انتخابات آینده کشور از این بداخلاقی‌های فرهنگی جلوگیری کنیم./937/202/ب1

ارسال نظرات