۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۳۲۰۱۵۰
آیت الله سیدان:

آیت الله واعظ طبسی در راه اعتلای حوزه و مکتب اهل بیت تلاش بسیاری داشت

خبرگزاری رسا ـ آیت الله سیدان درگذشت آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت و با بیان خدمات آن مرحوم در راه دین و انقلاب از سعی و تلاش وی در راه اعتلای حوزه و مکتب اهل بیت(ع) یاد کرد.
آیت الله واعظ طبسی در راه اعتلای حوزه و مکتب اهل بیت تلاش بسیاری داشت

آیت الله سیدجعفر سیدان، استاد سطح عالی حوزه علمیه و از علمای بزرگ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با قرائت «انا لله و انا الیه راجعون» در گذشت آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت و بیان داشت: فوت مرحوم آیت الله طبسی موجب تاثر و تاسف است ان شاءالله خداوند ایشان و همه کسانی را که در مسیر دین خدمت کرده اند مشمول عنایات خاصه خود قرار بدهد.

 

آیت الله سیدان گفت: از ابتدایی که قبل از انقلاب با آیت الله واعظ طبسی انس و دیدار داشتیم احساس و حالت علاقه مندی وی به دین و دیانت و ترویج دین مشهود بود و در دفاع از مقدسات دین کوشا بوده و در مسیر انقلاب هم فعالیت بسیاری داشت.

 

وی افزود: آن مرحوم بعد انقلاب هم مسؤولیت های مختلف داشت؛ من جمله تولیت آستان قدس رضوی و مدیریت عالی حوزه علمیه خراسان بود سعی و تلاش وی بر اعتلای مسائل حوزوی و رسالت مکتب اهل بیت(ع) بود.

 

آیت‌الله سیدان ادامه داد: خداوند ایشان را غریق رحمت کند و فرزندان و بازماندگان وی را مشمول لطف و عنایت خود قرار دهد و اجر جزیل به همه آنها کرامت بفرماید. ان شاءالله خدا همه را در مسیر خدمت به اسلام و مسلمین موفق بدارد./933/302/ب1

ارسال نظرات