۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۳۲۰۴۹۸
پادشاه بحرین:

اسرائیل مدافع کشورهای عربی است

خبرگزاری رسا ـ روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" به نقل از پادشاه بحرین نوشت: اسرائیل نه فقط قادر به دفاع از خود بلکه قادر به دفاع از اعتدال و کشورهای میانه روی عرب در منطقه است.
حمد آل خليفه پادشاه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین گفت: رژیم صهیونیستی نه فقط قادر به دفاع از خود بلکه قادر به دفاع از اعتدال و کشورهای میانه روی عرب در منطقه است.

 

پادشاه بحرین به خاخام "مارک اشنایر" رییس "بنیاد تفاهم نژادی" نیویورک گفت که موازنه قوا در خاورمیانه میان میانه روها و افراطیان مبتنی بر اسرائیل است.

 

وی مدعی شد که کشورهای عرب حوزه خلیج فارس اکنون درک می کنند که رژیم صهیونیستی هم پیمان علیه ایران بوده و قادر به استقرار ثبات در منطقه و حمایت از کشورهای میانه رو است.

 

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت: خاخام با بن خلیفه در کاخ پادشاه درمنامه دیدار و با وی درباره تحولات منطقه خاورمیانه گفت وگو کرد.

 

به نوشته این نشریه صهیونیستی اشنایر پیش از این نیز 2 بار با پادشاه بحرین دیدار کرده بود.

 

خاخام اشنایر به جروزالم پست گفت که حمد خواستارگسترش رویارویی با حزب الله در جهان عرب در حد امکان شد و تصریح کرد که اتحادیه عرب باید نسبت به توصیف این حزب به عنوان سازمان تروریستی موضع خود را اتخاذ کند.

 

به گفته اشنایر پادشاه بحرین همچنین در دیدار با وی تاکید کرد که مساله آغاز گشایش کانال های دیپلماتیک از سوی برخی از کشورهای عربی با اسرائیل، فقط مساله وقت است.

 

وی افزود: دشمنی مشترک کشورهای عرب حوزه خلیج (فارس) و اسرائیل نسبت به حزب الله و حامیان ایرانی اش باید به عنوان فرصتی برای ایجاد ائتلاف با این کشورها استفاده شود که در گذشته دشمن دولت یهودی بودند./980/ب102/د

ارسال نظرات