۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۳۲۰۵۶۱
به همت مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی صورت می‌گیرد؛

تربیت مبلغ به شش زبان زنده دنیا/ اعزام مبلغ به بیش از 60 کشور جهان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بخش ارتباطات و بین الملل مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی با اشاره به تربیت مبلغ به شش زبان زنده دنیا در این مؤسسه، از جمله فعالیتهای این مؤسسه را اعزام مبلغ به بیش از شصت کشور جهان عنوان کرد.
مؤسسه زبان و فرهنگ شناسي مؤسسه زبان و فرهنگ شناسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمیدرضا شجاعی‌فرد، مسؤول بخش ارتباطات و بین الملل مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی ظهر امروز در میان خبرنگاران با بیان این که  این مؤسسه رسالت تربیت مبلغ برای فضای برون مرزی را برعهده دارد، اظهار داشت: آموزش‌های این مؤسسه بر اساس نیازهای شناسایی شده اتفاق می افتد و این مؤسسه در سه سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش دارد و به سه زبان فارسی و انگلیسی و عربی دوره‌های اموزشی برگزار می کند.

 

وی با بیان این که این مؤسسه در شش زبان به تربیت مبلغ می‌پردازد، گفت: تلاش این مؤسسه این است که بتواند از بین طلاب ایرانی و غیرایرانی مبلغان آشنا با فضای تبلیغ بین المللی را تربیت کند.

 

حجت الاسلام شجاعی‌فرد با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه، خاطرنشان کرد: این مؤسسه به بیش از شصت کشور مبلغ و استاد اعزام می‌کند که تربیت یافته جامعة المصطفی و یا حوزه علمیه قم هستند و به تبلیغ اسلام در این کشورها می‌پردازند.

 

در ادامه حجت الاسلام طباطبایی، معاون فرهنگی تربیتی مؤسسه زبان و فرهنگ شناسی به بخشی از فعالیت‌های این معاونت پرداخت و افزود: یکی از کارهای معاونت فرهنگی تربیتی تشکل‌های طلاب است و خوراک فرهنگی و تربیتی برای طلاب فراهم می‌کند.

 

وی با بیان این که بخش مهارت‌های کاربردی از دیگر فعالیت‌های معاونت فرهنگی است، گفت: دوره هایی از قبیل عکاسی، فیلم برداری، و آموزش مبلغ از جمله دوره هایی است که طلاب بنا به علاقه خود در این دوره ها شرکت می‌کنند و می‌توانند در تبلیغ خود از این مهارت‌ها استفاده کنند.

 

حجت الاسلام طباطبایی افزود: بخش دیگر فعالیت‌های معاونت فرهنگی تربیتی مدیریت تشکل‌های طلاب است؛ به این صورت است که طلاب در جمع‌های حدود 50 نفره تشکل‌هایی را تشکیل می‌دهند و کارهای مختلف انجام می‌دهند و شبکه های اجتماعی و مجازی ایجاد می‌کنند./843/202/ب2

ارسال نظرات