۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۳۲۱۳۰۳

نشست رسانه‎ای «محکومیت تروریستی خواندن حزب الله» در لبنان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جمعی از فعالان رسانه کشورهای عربی در نشستی که روز گذشته در صیدا برگزار شد درج نام حزب الله در لیست گروه‎های تروریستی را محکوم کردند.
نشست رسانه اي محکوميت تروريستي خواندن حزب الله در لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست رسانه ای محکومیت اقدام اخیر شورای همکاری خلیج فارس در درج نام حزب الله در لیست گروه های تروریستی، روز گذشته از سوی انجمن فرهنگ و اندیشه، در مجتمع حضرت زهرا(س) شهر صیدای لبنان برگزار شد.

 

حجت الاسلام شیخ صادق النابلسی از روحانیان لبنان در این نشست به انتقاد از این تصمیم پرداخت و گفت: مقاومت یک جریان عمیق در فداکاری و شهادت و صداقت است و به فعالیت خود ادامه داده تا نقشه را تصحیح کند.

 

غالب قندیل از اعضای شورای ملی رسانه نیز تصریح کرد: بیش از 70 سال است که حکومت های عربی نقاب بر چهره کرده و در خفا به توطئه چینی می پردازند.

 

غسان جواد و ابراهیم المدهون از فعالان رسانه لبنان و بحرین نیز به پیروزی های بدست آمده از سوی حزب الله اشاره کرده و اظهار داشتند که در کنار مقاومت ایستاده و خواهند ایستاد.

 

فوزی العلوی رییس مرکز مسارات تونس نیز با محکومیت اتهام زنی به حزب الله لبنان، حمایت قاطع ملت و گروه های سیاسی تونس را از خط مقاومت اعلام کرد. ماجد وشلی رییس انجمن جهانی جوانان یمن هم حزب الله را قدرتی واقعی در برابر دشمن صهیونیستی خواند.

 

جمعی از فعالان رسانه فلسطین نیز در این نشست سخنرانی کردند./980/ب903/د

ارسال نظرات