۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۳۲۱۷۲۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز:

بهره‌گیری از راهکارها و بیانات رهبر معظم انقلاب بهترین الگو برای مبلغان است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام مسعودی بر ضرورت بهره‌گیری مبلغان از بیانات مقام معظم رهبری در تبلیغ دین اسلام تأکید کرد.
مسعودي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،بر ضرورت بهره‌گیری مبلغان از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تبلیغ دین اسلام تأکید کرد.

 

وی ادامه داد: بهره‌گیری از راهکار ها و بیانات معظم له بهترین الگو و اسوه برای کسانی است که در مسیر تبلیغ دین مبین اسلام گام برمی دارند.

 

وی ادامه داد: یک مبلغ باید به تمام احکام اسلامی و همچنین با قرآن و مفاهیم ارشمند آن به خوبی آشنا باشد در این صورت می‌تواند نقش تبلیغی خود را به خوبی ایفاء کند.

 

حجت‌الاسلام مسعودی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی البرز با بهرگیری از توان تبلیغی 1200 مبلغ و مبلغه نقش اثرگذاری را در توسعه و ترویج فرهنگ اسلام وقرآن در سطح این استان انجام داده است.

 

وی گفت: ثبت مشخصات این مبلغان و مبلغات در سامانه سجام این اداره کل می‌تواند در اعزام آنها به مناطق مختلف استان اثرگذار باشد.

 

مسعودی گفت: تبلیغات اسلامی البرز با توجه به مناسبت‌های مختلف در طول سال اقدام به اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینه های سطح استان می‌کند.

 

وی ادامه داد: این مبلغان با هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز و ادارات تابعه با استقرار در مساجد و خانه‌های عالم نقش تبلیغی خود را در روستاها و شهرهای مختلف استان ایفاء می‌کنند.

 

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم که با شیوه اصولی و بهرگیری از توان تبلیغی مبلغین ومبلغات زمینه توسعه هرچه بیشتر دین مبین اسلام را در جامعه اسلامی فراهم کنیم واین همت بالای ما دستندرکاران فرهنگی و این سفیران تبلیغی را می طلبد./1325/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات