۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۳۲۱۹۲۲
کارشناس مسائل مذهبی:

بصیرت و یکپارچگی راه مقابله با نفوذ جریان انحرافی در انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حدادپور گفت: عده ای از بنی امیه با ادعای دروغین اسلام آوردند و پروژه نفوذ در میان مسلمانان را با هدف زمینه سازی برای در اختیار گرفتن حکومت کلید زدند، امروز هم افراد منافق قصد نفوذ در انقلاب را دارند که جز با بصیرت و یکپارچگی نمی توانیم حرکت آنان را خنثی کنیم.
حجت الاسلام حدادپور

حجت الاسلام محمدرضا حدادپور، کارشناس مذهبی و استاد دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با نحوه شکل گیری روند انحراف بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) و ریشه های آن، گفت: بنا و ساختمان انحراف پله پله و آجر به آجر بالا می رود، اگر بررسی کنیم که پله های انحراف در دین و جریان غصب خلافت و شهادت حضرت زهرا(س) و واقعه کربلا از کجا روی هم سوار می شود به فتح مکه می رسیم.

 

وی ادامه داد: در زمان فتح مکه عبدالله ابن ابی در جلسه ای که تشکیل دادند پیشنهاد داد که از نفوذ استفاده کنند، به این ترتیب که شهادتین بگویند و ادعای مسلمانی کنند، در نماز و حج با مسلمانان شرکت کنند، وقتی این کار را کردند کم کم می توانند در مراکز تصمیم گیری مسلمانان نفوذ کنند.

 

کارشناس مسائل مذهبی، افزود: آن ها دستور دادند که بعد از رحلت پیامبراکرم(ص) کاندیدا تعیین کنند و کاری کردند که سرانجام سلسله بنی امیه داعیه دار دین شد و مردم برای فراگیری دین باید به کسانی که فقط ادعای دین داری داشتند رجوع می کردند.

 

منع کتابت حدیث یک پروژه یهودی برای مبارزه با اسلام بود

حجت الاسلام حدادپور، اظهار داشت: در اواخر عمر پیامبر اکرم(ص) در خانه رسول خدا هم نفوذ کردند و پروژه منع کتابت حدیث را رقم زدند، زمانی هم که پیامبر اکرم(ص) در پایان عمرشان دستور دادند که کاغذ و قلم بیاورید تا چیزی بنویسم که گمراه نشوید به بهانه اینکه رسول خدا(ص) هزیان می گوید امتناع کردند.

 

وی در ادامه گفت: عده ای می گویند مگر پیامبر(ص) در واقعه غدیر جانشین خود را تعیین نکردند پس چرا درخواست کاغذ و قلم و نوشتن کردند، پیامبر(ص) از این کار خود سه هدف داشتند، نخستین هدف پیامبر(ص) تاکید بر نوشتن حدیث بود، باید حدیث نوشته می شد چرا که پروژه منع کتابت حدیث یک پروژه یهودی بود.

 

استاد دانشگاه ابراز داشت: دومین هدف رسول خدا(ص) این بود که می خواستند تا خودشان زنده بودند پرده از کار مخالفان بردارند و سومین هدفشان این بود که ثابت کنند کسانی که می گفتند قرآن برای ما کافی است، از قرآن هیچ چیز نمی دانند چون خداوند در قرآن فرموده که پیامبر(ص) طبق هوی و هوس حرفی نمی زند.

 

حجت الاسلام حداد پور توضیح داد: بعد از پیامبر اکرم(ص) بنی امیه مسلمان دو آتیشه شدند و با اظهار دلسوزی به دین نزد حضرت علی(ع) آمدند و ادعای حمایت از ایشان را کردند و شعار عدالت طلبی سر دادند ولی امیرمومنان(ع) از ماهیت آنان باخبر بودند، در حال حاضر به این مکتب مدیریت بحران می گویند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: همان هایی که با نفوذ وارد خانه پیامبر اکرم(ص) شدند و خلافت را از امیرمومنان(ع) غصب کردند آن چنان از فراق پیامبر(ص) سخن می گفتند که اشک مردم را در می آوردند، در حال حاضر نیز چنین افراد منافقی کم نیستند که با ظاهرسازی و موجه جلوه دادن خود در افکار و صفوف مسلمانان نفوذ می کنند و هدفی جز ضربه زدن به اسلام و نابودی شیعه ندارند و ما جز با بصیرت و یکپارچگی نمی توانیم توطئه های شوم آنان را خنثی کنیم./869/302/ب1

ارسال نظرات