۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۳۲۱۹۵۰
آیت الله صافی گلپایگانی:

ایران در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی باید نمونه باشد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور تأکید کرد که ایران در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی باید نمونه باشد.
ديدار رييس پليس راهور کشور با مراجع عظام در قم ديدار رييس پليس راهور کشور با مراجع عظام در قم ديدار رييس پليس راهور کشور با مراجع عظام در قم

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: در انجام کارهای دینی در اسلام باید حساس بود، هر کس کوتاهی کند، مسؤول است.

 

وی با اشاره به آمارهای ارائه شده از سوی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، افزود: آمار و ارقامی که ارائه کردید، معنا و مفهوم زیادی در بر داشت و ما باید نسبت به آنها حساسیت بیشتری داشته باشیم .

 

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی تاکید کرد: جامعه ایران در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی باید نمونه باشد و این جزء وظایف اسلامی ما است ، در غیر این صورت همه ما در روز قیامت و نزد خداوند متعال مسؤول هستیم.

 

وی ادامه داد: اقدامات نیروی انتظامی مورد رضایت حضرت ولیعصر (عج) است.

 

این مرجع تقلید گفت: آسایش مردم و تامین امنیت آنها مسأله اساسی است، بنابراین کار پلیس عبادت و عمل آن خیر است، ای کاش من می توانستم مثل شما انجام وظیفه کنم./1323/د102/ج1

ارسال نظرات