۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۳۲۲۴۵۱
دبیر قرارگاه طرح نوروزی آرامش بهاری خبر داد؛

استقبال از طرح نوروزی آرامش بهاری همزمان با موج اول سفرها

خبرگزاری رسا ـ دبیر قرارگاه طرح نوروزی آرامش بهاری گفت: همزمان با موج اول سفرهای نوروزی، طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان در سراسر کشور آغاز شد.
طرح آرامش بهاري

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد محرابی، دبیر قرارگاه طرح نوروزی آرامش بهاری با اعلام این مطلب اظهار داشت:بر اساس اطلاعات دریافتی و با توجه به موج اول سفرهای نوروزی طرح نوروزی آرامش بهاری سازمان اوقاف با استقبال خوبی از سوی مردم عزیز کشورمان در نقاط مختلف کشور و به خصوص بقاع شاخص روبر شده است .

 

وی در تشریح فعالیت های قرارگاه مرکزی طرح آرامش بهاری تاکید کرد:قرارگاه مرکزی طرح آرامش بهاری از امروز 28 اسفند ماه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است .

 

محرابی افزود: این قرارگاه ،وظیفه نظارت و راهبری اجرای طرح آرامش بهاری در سراسر کشور را برعهده دارد.

 

دبیر قرارگاه مرکزی طرح آرامش بهاری خاطر نشان کرد: ،کنترل و نظارت بر روند اجرای آن،برطرف کردن مشکلات و نواقص احتمالی ،پاسخگویی به سوالات و نیازهای مخاطبان و حصول اطمینان از آمادگی کامل پایگاه ها و بقاع متبرکه مجری طرح از وظایف اصلی این قرارگاه بشمار می رود .

 

وی در خصوص راستی آزمایی اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه متذکر شد:در زمینه نظارت بر روند اجرای طرح و حصول از اجرای مطلوب آن ، قرارگاه مرکزی از روش ها و ابزارهای مختلف نظارتی استفاده می کند .

 

دبیر قرارگاه مرکزی طرح آرامش بهاری ادامه داد:یکی از بهترین و موثرترین ابزارها برای اجرای این طرح ،بهره گیری از نظارت های مردمی است که در این راستا سامانه پیامکی ارتباط مردمی 10000114120 و تلفن گویای 021648735 پیش بینی و راه اندازی شده است 

 

محرابی با اشاره به ضرورت نظارت بر نحوه و روند اجرای مطلوب طرح تاکید کرد:مردم عزیز کشورمان می توانند با انعکاس مسائل و مشکلات موجود در محل اجرای طرح در برطرف کردن آنها ما را یاری کنند. 

 

وی در پایان یادآور شد:بازرسی های محسوس و نامحسوس یکی دیگر از ابزارهای نظارتی برنحوه اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری است که طی ان تیم های بازرسی اقدام به بازدید های سر زده خواهند داشت./1325/102/ب2

 

منبع: سازمان اوقاف

ارسال نظرات