۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۳۲۲۸۳۳

آموزش تخصصی نماز و قرآن به نوجوانان در نمایشگاه فاطمی حرم حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ آموزش تخصصی نماز و قرآن به نوجوانان در نمایشگاه فاطمی با حضور اساتید مجرب حوزه علمیه قم همه روزه انجام می شود.
آموزش تخصصي نماز به کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، از جمله بخش های نمایشگاه فاطمی در کنار معرفی فعالیت آستان مقدس، برگزاری ویژه برنامه های مختلف برای زائران، به ویژه نوجوانان و کودکان است.


جُنگ نماز، ویژه برنامه ای است که از سوی مدیریت قرآن و عترت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در نمایشگاه فاطمی با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود و طی آن کودکان و نوجوانان به صورت تخصصی با احکام نماز و حفظ قرآن آشنا می شوند.

 

اجرای مسابقه، پرسش و پاسخ، بیان احکام نماز، آموزش صحیح قرائت حمد و سوره از سوی کارشناسان، اهدای جایزه و توزیع فیش های غذای تبرکی میهمان سرای آستان کریمه اهل بیت(س) از جمله بخش های جُنگ نماز است که همه روزه از ساعت 13:30 تا 14:30 در سالن اجتماعات نمایشگاه فاطمی برگزار می شود.

 

همچنین کارشناسان تصحیح قرائت نماز نیز در تمامی ساعات فعالیت نمایشگاه در حال خدمت رسانی به بازدیدکنندگان بوده و نحوه صحیح قرائت نماز را به زائران و بازدیدکنندگان آموزش می دهند.

 

شایان ذکر است، نمایشگاه فاطمی در صحن جامع فاطمی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شهر قم تا جمعه 13 فروردین 1395 صبح ها از ساعت 9:30 تا 14:30 و عصر ها از ساعت 16:30 تا 21 پذیرایی بازدیدکنندگان است./968/203/ب2

ارسال نظرات