۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۳۲۲۸۸۸

استقبال زائران آستان حضرت معصومه از غرفه بیداری اسلامی نمایشگاه فاطمی

خبرگزاری رسا ـ زائران ایرانی و غیر ایرانی آستان حضرت معصومه(س) از غرفه بیداری اسلامی نمایشگاه فاطمی استقبال بسیار خوبی را به عمل آوردند.
بيداري اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آستان حضرت معصومه(س) با همکاری جامعة المصطفی العالمیه در نمایشگاه فاطمی اقدام برپایی غرفه بیداری اسلامی کرده است.


در این غرفه و نمایشگاه تصاویری از انقلاب های اسلامی منطقه و نقش رهبران اسلامی در بیداری جهان اسلام به تصویر درآمده که مقاومت مردم سوریه،عراق لبنان و لیبی و بحرین در مقابل استکبار جهانی و تروریست های داعش بخشی از تصاویری است که در نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

در این غرفه همچنین تصاویری از شهدای مقاومت اسلامی به تصویر در آمده و نقش رهبر انقلاب در بیداری اسلامی برای بازدیدکنندگان در قاب عکس تبیین شده است.


همچنین در این غرفه سعی شده در قالب 80 تابلو و عکس بیداری اسلامی در سطح منطقه برای زائران آستان بانوی کریمه تبیین شود.


با توجه به این که زائران غیر ایرانی و ایرانی از این غرفه بازدید خوبی داشته اند به نظر می رسد این غرفه تا حد زیادی توانسته در معرفی تفکر ناب اسلامی و مبارزه با تفکر افراطی در سطح جهان اسلام مؤثر واقع شود.


لازم به ذکر است، که هدف از برپایی این غرفه در نمایشگاه فاطمی آستان حضرت معصومه(س) حمایت از تفکر مقاومت اسلامی و معرفی اندیشه حقیقی اسلامی در مقابل اندیشه های تکفیری است که در کشورهایی مانند پاکستان و عراق به شدت جهان اسلام را تهدید می کند./968/ت302/س

ارسال نظرات