۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۳۲۳۰۷۶

پخش مستند «دعوت» از شبکه پرس تی وی

خبرگزاری رسا ـ حضور میلیونی مشتاقان حضرت رضا(ع) در لحظه تحویل سال از طریق امواج شبکه پرس تی وی با پخش مستند «دعوت» در سراسر دنیا به نمایش درآمد.
پرس تي وي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مستند «دعوت» گزارشی حضور خیل عظیم زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در لحظه تحویل سال است که از سوی شبکه پرس تی وی تولید و در چهار نوبت از این شبکه پخش شد.

 

این مستند با همکاری اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی، معاونت تبلیغات و  ارتباطات اسلامی و معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی تولید شده است  و خدمات حرم مطهر رضوی را برای مخاطبان بین المللی این شبکه تشریح می کند.

 

کارگردان این مستند محمد طیب از شبکه پرس تی وی است؛ از موضوعات قابل اشاره در این مستند می توان از معرفی خدمات مدیریت زائران غیر ایرانی، تولید کتاب های اسلامی به زبان های مختلف، کبوترانه ویژه کودکان در حرم مطهر، خدمات صندلی چرخدار، خدمات میهمان‌سرای حضرت و مصاحبه با خادمان افتخاری حرم در حوزه های مختلف نام برد.

 

این مستند در 52 دقیقه و با هدف انعکاس ارادت خیل مشتاقان حضرت رضا(ع) و به تصویر کشیدن لحظات آغازین سال جدید در حرم مطهر رضوی تولید و پخش شد./1308/102/ب2

ارسال نظرات