۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۳۲۳۱۶۳
مدیر تبلیغات اسلامی دالاهو:

ترمیم اقتصاد کشور وابسته به توان داخلی است/ دشمنان به دنبال ضربه زدن به اقتدار نظام هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر تبلیغات اسلامی دالاهو با اشاره به اینکه دشمنان تنها به فکر ضربه زدن به اقتدار و انسجام نظام اسلامی هستند، گفت: ترمیم اقتصاد کشور وابسته به توان داخلی است.
حجت الاسلام سيد حسين سيد سامعي

حجت الاسلام سید حسین سیدسامعی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به لزوم صورت گرفتن اقدامات اساسی و کارگشا در زمینه اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: با توجه به تأکید مجدد رهبر معظم انقلاب بر مقوله اقتصاد مقاومتی می توان به اهمیت و ضرورت توجه به پیشبرد اقتصاد مقاومتی در کشور پی برد.


حجت الاسلام سید سامعی ترمیم اقتصاد کشور را وابسته به توان داخلی دانست و تأکید کرد: نباید انتظار داشت دشمنان به کمک اقتصاد داخلی کشور بیایند بلکه با تکیه بر توان و استعدادهای داخلی کشور می توان اقتصاد را تحول بخشید.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو تصریح کرد: دشمنان تنها به دنبال ضربه زدن به اقتدار و انسجام نظام اسلامی هستند و نه تنها در جهت منفعت کشور اقدامی صورت نمی دهند بلکه با کارشکنی و بدقولی قصد تضعیف نظام را دارند، مسؤولان کشور باید هوشیارانه در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.


وی استفاده از بصیرت و بینش قوی را لازمه طرح ریزی برای برون رفت از فشار اقتصادی دانست و گفت: توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که همواره مبتنی بر بصیرت و آگاهی است موجب اقتدار کشور و عدم وابستگی به مستکبران جهان است.


حجت الاسلام سید سامعی بیان داشت: باید از دامنه سخن گفتن محض خارج شد و با صورت دادن اقدامات مناسب و عمل به فرموده های رهبر معظم انقلاب گامی بلند در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برداشت، مردم همواره حامی و پشتیبان نظام و دولت ها بوده و از تحمل سختی ها و مشکلات کمر خم نکرده اند پس شایسته است که مسؤولان نیز با اقدامات مناسب پاسخگوی ایستادگی و بردباری مردم باشند.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو اذعان داشت: استفاده از توان داخلی و تکیه بر استعدادهای جوانان و دانشمندان ایران و جلوگیری از تبدیل بازارهای کشور به محل عرضه محصولات خارجی و در مقابل، ارتقای کیفیت محصولات داخلی کشور را از وابستگی به محصولات دیگر کشورها خارج کرده و عرصه را برای فعالیت جوانان ایرانی مهیا می کند.


وی استعداد جوانان ایرانی را در جهان کم نظیر خواند و ابراز داشت: جوانان ایرانی در تمام عرصه ها استعداد و نبوغ خود را به منصه ظهور نهادند و این هوش و استعداد شایسته توجه و حمایت است.


حجت الاسلام سید سامعی در پایان عنوان داشت: امید است در سال های آتی شاهد عمل به اقتصاد مقاومتی و خروج از شعار و سخن گفتن در این زمینه باشیم زیرا سخن گفتن و پرداختن به همایش های بی نتیجه، اقتصاد مقاومتی را تحقق نخواهد بخشید و تنها با عمل کردن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بکارگیری اقتصاد مقاومتی بصورت جدی می توان شاهد شکوفایی ایران اسلامی در تمام عرصه های جهانی بود./857/302/ب2

ارسال نظرات