۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۳۲۳۲۰۴
عضو ارشد جنبش امل:

دشمن تکفیری و صهیونیستی از یک اتاق فکر هدایت می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه جنبش امل لبنان تاکید کرد که بیماری تروریسم منطقه را فرا گرفته و لبنان نیز در برابر این بیماری مصون نخواهد بود.
خليل حمدان، عضو شوراي رهبري جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، عضو هیات رییسه جنبش امل لبنان، در مراسمی که از سوی این جنبش در سالن حسینی واقع در منطقه الطیبه به مناسبت گرامیداشت شهدای این منطقه برگزار شد، گفت: کناره گیری کردن مردم از دفاع از کشور همواره خواسته دشمن صهیونیستی بوده و این مساله مخالف با آرمان های شهدای مقاومت است.

 

وی افزود: اگر ما دست از مقاومت برداشته و تن به خواسته های دشمن بدهیم خود را قربانی کرده و اگر به خط مشی مقاومت تمسک کنیم از کرامت و عزت ملت خود در برابر فتنه های دشمن صهیونیستی دفاع خواهیم کرد.

 

این مقام مسؤول در جنبش امل تاکید کرد: دشمن تکفیری و دشمن صهیونیستی از یک اتاق فکر دستور گرفته و هدایت می شوند و هر دو در سطح بین المللی جنایات فراوانی را مرتکب شده اند.

 

خلیل حمدان تصریح کرد: خطری که امروز بشریت را تهدید می کند سازماندهی شدن تروریسم بوده که این مساله با حمایت کشورهای استعمارگر قریب الوقوع شده است. این کشورها به بهانه اصلاح نظام ها با سازماندهی کردن تروریسم در حقیقت در پی اهداف شوم خود در کشورهای منطقه هستند.

 

وی در پایان اظهار داشت: تروریسم یک بیماری است که منطقه را فرا گرفته و لبنان نیز در برابر این بیماری در امان نیست. تنها چیزی که می تواند دژ محکمی در برابر فتنه های دشمنان داخلی و خارجی باشد تمسک بیش از پیش به مثلث طلایی حمایت مردمی، ارتش و مقاومت است./1321/ب902/د

ارسال نظرات