۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۳۲۳۳۰۸
مدیر تبلیغات اسلامی هرسین مطرح کرد؛

لزوم توجه به ارتقای کیفیت تولیدات داخلی/ صرف سخن گفتن از اقتصاد مقاومتی دردی دوا نمی‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به لزوم صرفه جویی در هزینه های جاری ادارات و ارگان ها، گفت: هزینه های مازاد مصرف باید صرف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت بنیه کارآفرینان شود.
حجت الاسلام سيد جواد موسوي

حجت الاسلام سید جواد موسوی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: توجه به اقتصاد مقاومتی زمینه ساز تقویت بنیه اقتصادی و اقتدار کشور بوده و ملت ایران را از وابستگی به کشورهای مستکبر و غربی نجات خواهد داد.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هرسین بیان داشت: در سال 95 باید با حفظ وحدت و همدلی به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور پرداخت و اجازه نداد که تولیدات داخلی کشور در تقابل با کالاهای خارجی و واردات بی رویه با شکست مواجه شود.


حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مسؤولان و دست اندرکاران باید به عنوان سربازان و یاوران ولایت در راه تحقق اهداف نظام گام برداشته و وظایف ابلاغی نوشته و نانوشته خود را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانند.


وی ادامه داد: باید در مصرف بیت المال و هزینه های جاری ادارات صرفه جویی کرده و به مسائل دینی پایبند بود، هزینه های مازاد مصرف باید صرف ارتقای تولید داخلی و افزایش بنیه تولیدگران و کارآفرینان در کشور شود.


مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هرسین عنوان داشت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جهت تداوم و اقتدار نظام همواره کارآمد و هوشمندانه و متفکرانه بوده و بکارگیری این منویات موجب بهره مندی مردم از پیشرفت های کشور خواهد شد.


حجت الاسلام موسوی افزود: توجه به تولیدات داخلی و تخصیص بودجه برای ارتقای کیفیت کالاها موجب گرایش مردم به کالای تولید شده در کشور و کاهش تقاضا برای واردات خواهد شد علاوه بر این ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای جوانان ایرانی موجب تحقق ابعادی از اقتصاد مقاومتی شده و از پتانسیل نسل جوان استفاده می شود.


وی در پایان یادآور شد: تأکید دوباره بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی بیانگر اهمیت این مقوله در کشورداری است، سخن گفتن در خصوص اقتصاد دردی از مشکلات اقتصادی کشور دوا نخواهد کرد بلکه عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و صورت دادن اقدامات مناسب می تواند در زمینه اقتصاد کشور تحول ایجاد کند./857/302/ب2

ارسال نظرات