۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۳۲۳۷۷۶

تمدید مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به مدارس علمیه خواهران لرستان تا 30 فروردین

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از تمدید مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به مدارس علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: متقاضیان تا پایان فروردین ماه می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: نام نویسی متقاضیان ورود به مدارس علمیه از نیمه دوم بهمن ماه آغاز شده است.

 

وی عنوان کرد: نام نویسی همچنان ادامه دارد و  تا پایان فروردین ماه تمدید شده است، داوطلبان با مراجعه به سایت حوزه و واحد آموزش می توانند نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

 

مهرابی با اشاره به فعالیت 12 مدرسه علمیه خواهران در لرستان یادآور شد: این مدارس در سطح دو و سه حوزوی مشغول فعالیت هستند.

 

وی از تحصیل بیش از یک هزار و 400 طلبه خواهر در مدارس علمیه لرستان خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جدید نیز مدارس علمیه استان آماده پذیرش بیش از 300 طلبه در سطح دو و سه هستند.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان یادآور شد: با توجه به اعلام ظرفیت پذیرش مدارس علمیه خواهران استان  در هر مدرسه بین 30 تا 35 طلبه پذیرش خواهد شد.

 

وی با بیان این که پس از برگزاری آزمون کتبی بین داوطلبان ورود به مدارس علمیه استان افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شوند به مدارس معرفی می شوند، گفت: افراد معرفی شده برای شرکت در  مصاحبه دعوت می شوند.

 

مهرابی خاطرنشان کرد: مصاحبه ورودی داوطلبان از سوی مدارس و با حضور بازرسان مرکز مدیریت برگزار خواهد شد.

 

وی سنجش میزان توانایی علمی داوطلبان، اخلاق و رفتار و شناسایی استعداد، هدف و انگیزه داوطلبان را از جمله اهداف برگزاری آزمون و مصاحبه عنوان کرد./9459/303/ب1

ارسال نظرات