۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۳۲۳۹۷۱
حجت الاسلام والمسلمین تقوی:

دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور استفاده می کنند/ ضرورت تشکیل قرارگاه مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور استفاده می کند، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها درباره توطئه های دشمن به مسؤولان و مردم هشدار دادند تا در برابر نقشه های دشمنان ایستادگی کنند از این رو است که دشمن سعی می کند جایگاه رهبری را تضعیف کند.
حجت‌الاسلام سيد رضا تقوي رييس شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، نسبت به ایعاد گوناگون جنگ نرم دشمن هشدار داد و گفت: در جنگ نرم، دشمنان برای اینکه مردم نسبت به برنامه های آنها حساس نشوند، گاهی از نزدیک ترین چهره ها و شخصیت ها به نظام، سرباز می گیرند.


وی افزود: ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت و مخدوش کردن وحدت ملی از دیگر راهکارهای دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است، در سال 88 کسانی که صحنه گردان اصلی فتنه بودند هر کدام عنوان و سوابقی در انقلاب داشتند.


حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان این که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور استفاده می کند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها درباره توطئه های دشمن به مسؤولان و مردم هشدار دادند تا در برابر نقشه های دشمنان ایستادگی کنند از این رو است که دشمن سعی می کند جایگاه رهبری را تضعیف کند.


وی با بیان این که دشمنان با ترویج برخی واژه ها به دنبال تضیعف وحدت هستند، ادامه داد: در جمهوری اسلامی دین عامل مهمی برای وحدت ملی به شمار می رود که دشمن به شیوه ها و روش های مختلف درپی تضعیف آن است.


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ابراز داشت: مخاطبان جنگ نرم در مرحله اول فرهیختگان، نخبگان و افراد صاحب نفوذ هستند و بعد دنبال بدنه مردم می آیند، اسلام درباره جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و راه های مقابله با آنها برنامه های مهمی دارد؛ در جنگ نرم روش ها هم باید متناسب با آن به کار گرفته شود و هر کسی نمی تواند در این عرصه وارد شود بلکه باید افراد بصیر، آگاه و آموزش دیده وارد شوند.


وی عنوان کرد: تقویت پایگاه های فرهنگی و تشکیل قرارگاه مقابله با جنگ نرم از راه های مقابله با تهاجم دشمن به شمار می رود، برای مقابله با این جنگ باید مساجد، کانون‌های فرهنگی، هیئات مذهبی، حوزه‌ها و موسسه‌های فرهنگی تقویت شوند./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات