۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۳۲۴۹۸۴
لاریجانی در استان سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

لزوم توجه به توسعه استان سیستان و بلوچستان/ ادای احترام رییس مجلس به شهدای زاهدان

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان ضمن ابراز امیدواری نسبت به فراهم ساختن شرایطی برای رشد اقتصادی معقول و سنجیده‌ در این استان، در گلزار شهدای زاهدان حضور یافت و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.
لاريجاني

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر علی لاریجانی که  به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، در بدو ورود خود به زاهدان در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: در این سفر مسائل مهم اجرایی استان را که آقای استاندار و مدیران اجرایی پیگیری می‌کنند، از نزدیک در شورای اداری استان مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

رئیس قوه مقننه ادامه داد: در مجلس فرصتی است که بحث‌های پیرامون بودجه سالانه و برنامه پنجساله ششم پیگیری شود و با توجهی خاص نسبت به توسعه استان سیستان و بلوچستان برنامه ریزی کرد تا در پناه امنیتی که در این استان وجود دارد، رشد اقتصادی معقول و سنجیده‌ای نیز در آن ایجاد شود.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به حضور خود در این استان ابراز خرسندی کرد و گفت: فرصتی پیش آمده تا از نزدیک در محضر شریف مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان باشم.

پس از برگزاری مراسم استقبال رسمی از سوی مسئولان محلی استان سیستان و بلوچستان، رئیس مجلس شورای اسلامی به گلزار شهدای زاهدان رفت و با قرائت فاتحه ای، به مقام والای آنان ادای احترام کرد./858/د102/ج

ارسال نظرات