۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۳۲۵۰۲۷
امیر پوردستان:

جوانان آماده باش و گوش به فرمان رهبری هستند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی زمین ارتش در مراسم تدفین نخستین شهید ارتش مدافع حرم،‌ گفت: امروز جوانان ما همه مانند شهید محسن قوطاسلو ها هستند، آماده باش و منتظر اذن رهبری برای جهاد می مانند.
امير پوردستان شهيد محسن قوطاسلو پاكدشت امير پوردستان شهيد محسن قوطاسلو پاكدشت امير پوردستان شهيد محسن قوطاسلو پاكدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیکر شهید گرانقدر محسن قوطاسلو ظهر امروز در مراسم باشکوهی در شهر شهید پرور پاکدشت تشییع شد.

 

امیر احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت شهادت شهید محسن قوطاسلو محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت نستوه و سرافراز ایران عنوان کرد: شهید قوطاسلو از مدافعینی بود که با نخستین فراخوان اعلام آمادگی کرد.

 

شهید قوطاسلو: نیروی زمینی را رو سفید می کنم

وی خاطر نشان کرد: در روز اعزام شهید قوطاسلو، او را در آغوش گرفتم و بر پیشانی وی بوسه زدم و آن شهید بزرگوار، گفت: من نیروی زمینی را رو سفید می‌کنم، قول خواهم داد به مأموریتم به نحو احسن عمل کنم.

 

به گفته فرمانده نزاجا، شهید قوطاسلو در روز اعزام به سوریه ابراز داشت: اگر در کربلا کسی پشت فرزند ولایت و اهل بیت نبود، من می روم تا پشت ولایت و اولاد اهل بیت باشم و یا تا پایان مأموریت می مانم، یا با شهادت بر می‌گردم.

 

در ادامه امیر پوردستان اظهار امیدواری کرد که بتوانیم رهرو چنین بزرگانی باشیم.

 

وی افزود: این شهدا پشت دشمنان را می لرزانند، مردانی که به خاطر وجودشان دشمن جرأت نزدیک شدن به خطوط جغرافیایی ما را نمی کند.

 

در برابر شهید قوطاسلو احساس کوچکی می کنم

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این شهدا در برابر جبهه مجهز النصرة تا آخرین قطره خونشان مقاومت کردند، اعلام کرد: شهدای مدافع حرم ارتش اجازه ندادند یک قدم جلوتر بیایند.

 

وی تأکید کرد: امروز جوانان ما همه مانند شهید محسن قوطاسلو ها هستند، آماده باش و منتظر اذن رهبری برای جهاد می مانند.

 

پوردستان در پایان اذعان کرد: بنده در برابر عظمت شهید قوطاسلو احساس کوچکی می کنم.

 

شایان ذکر است به وصیت شهید، پیکر پاکش در مزار شهدای مدافع حرم واقع در قطعه 50 بهشت زهرا تهران خاکسپاری شد./804/202/ب1

ارسال نظرات