۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۳۲۵۰۳۸

تشکیل اتاق فکر تبلیغ برای کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در جامعة الزهرا

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) از تشکیل اتاق فکر تبلیغ برای کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در جامعه الزهرا(س) خبر داد و گفت: نشر جهانی معارف اهل‌بیت(ع) از مهم‌ترین اهداف تشکیل این اتاق‌های فکر است.
طلاب خواهر

زهره عزیزی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این در جامعة الزهرا(س) طلاب بیش از 59 کشور جهان مشغول به تحصیل هستند، گفت: حضور این طلاب خواهر فضای بسیار مناسبی برای ساماندهی امر تبلیغ در کشورهای مختلف چه اسلامی و چه غیر اسلامی فراهم کرده است.

 

وی افزود: در صورتی که برای این طلاب خواهر برنامه تبلیغی منظم و هوشمندی تبیین شود؛ خواهند توانست گام مؤثری در راستای تبلیغ جهانی نشر معارف اهل‌بیت(ع) بردارند.


مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: با توجه به تبلیغ روزافزون دشمنان علیه دین و معنویت محوری در جهان، تشکیل اتاق فکر در زمینه تبلیغ دین به ویژه تبلیغ برترین دین الهی یعنی اسلام در جامعه الزهرا(س) به عنوان پایگاه تحصیل طلاب خارجی غیر ایرانی ضروری شده است.


خانم عزیزی اظهار کرد: ترسیم افق دید مشخص، برنامه‌ریزی‌شده و تحلیل زا و اعتلای امر تبلیغ در حیطه جهانی از مهم‌ترین اثرات مثبت تشکیل این اتاق‌های فکری تبلیغی در جامعه الزهرا(س) است.


وی افزود: این اتاق‌های فکر به زودی در جامعة الزهرا(س) تشکیل خواهد شد و به نظر می‌رسد اگر در حوزه‌های علمیه سراسر کشور هم که با کشورهای خارجی همسایه هستند چنین اتاق‌های تشکیل شود زمینه نشر جهانی اسلام حقیقی که همان معارف راستین اهل‌بیت(ع) حداقل در کشورهای همسایه ایران فراهم خواهد شد.


مدیرکل تبلیغ و ارتباطات ادامه داد: با توجه به جایگاه انقلاب اسلامی در عرصه مبادلات جهانی، انجام برنامه‌ریزی هدفمند در زمینه تبلیغ جهانی دین اسلام می‌تواند ضمن تقویت موقعیت انقلاب، راهبرد خوبی برای مقابله با اسلام هراسی باشد؛ زیرا زمانی که دین طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از منابع اصلی آن یعنی قرآن و اهل‌بیت(ع) به مردم جهان منتقل شود آن‌ها خواهند توانست با دید باز اسلام را پذیرا باشند.


خانم عزیزی یادآور شد: امروز باید دید طلاب در زمینه تبلیغ دین؛ جهانی شود و باید هر طلبه سعی کند با یادگیری یک‌زبان خارجی یک سفیر فرهنگی برای اسلام و اهل‌بیت(ع) در عرصه جهانی باشد و به این ترتیب برای همیشه نقشه‌های دشمنان در خصوص اسلام هراسی و شیعه هراسی ناکام خواهد ماند./968/ت302/ی

ارسال نظرات