۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۳۲۵۳۵۹

مرکز آموزشی فقه و اصول معهدالاجتهاد الفعال دانش پژوه می پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مرکز آموزشی پژوهشی فقه و اصول معهد الاجتهاد الفعال جهت سال تحصیلی 96 ـ 95 برای یک دوره شش ساله دانش‌پژوه می‌پذیرد.
اطلاعيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز آموزشی پژوهشی فقه و اصول معهدالاجتهاد الفعال جهت سال تحصیلی 96 ـ 95 برای یک دوره شش ساله از میان طلاب دانش پژوه می پذیرد.

 

از جمله اهداف این موسسه آموزشی و پژوهشی تربیت مجتهد جوان و کارآمد، توسعه کمی و کیفی فقه و علوم مرتبط با آن، توجه ویژه به مسائل مستحدثه و مورد نیاز نظام اسلامی، احیای شیوه سلف صالح در تحصیل فقه با توجه به نیازهای زمان است.

 

شرایط پذیرش مؤسسه معهدالاجتهاد الفعال اتمام امتحانات شفاهی و کتبی پایه دهم، عدم اشتغال علمی و اجرایی در مراکز دیگر، قبولی در مصاحبه ورودی، تعهد به رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و اتمام دوره تحصیلی است.

 

اعطای گواهی اجتهاد پس از اتمام موفق دوره تحصیلی، اعطای گواهی اتمام دوره تخصصی فقه و اصول، اعطای گواهی تدریس سطوح عالی، امکان اشتغال به تدریس در این مؤسسه و سایر مراکز دیگر، استفاده از اساتید با تجربه و پرداخت کمک هزینه مناسب را می توان از امتیازات مؤسسه معهد الاجتهاد الفعال برشمرد.

 

طلاب دارای شرایط می توانند جهت ثبت نام تا 12 اردیبهشت ماه هر روز از ساعت 9 تا 13 به مؤسسه آموزشی و پژوهشی معهد الاجتهاد الفعال واقع در چهارمردان، کوچه 2 پلاک 65 مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 377536339 تماس بگیرند./1324/203/ب2

ارسال نظرات