۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۲۵۴۵۳
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

نیروهای مسلح در برابر زیاده خواهی زورگویان منطقه آماده باشند/ ولایت فقیه عامل اصلی وحدت کشور

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان این که امروز آل سعود و رژیم غاصب اسرائیل مهم‌ترین عوامل تفرقه در منطقه هستند، گفت: نیروهای مسلح به ویژه مرزبانان جمهوری اسلامی ایران باید همواره آماده مقابله با تجاوز و زیاده خواهی های زورگویان منطقه باشند.
آيت‌الله دري نجف‌آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک پیش از ظهر امروز در آیین رژه گرامیداشت روز ارتش (29 فروردین ماه) که در مرکز آموزش پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) قرار گاه خاتم الانبیا اراک برگزار شد، بیان کرد: نام شهدای ارتش بر تارک تاریخ افتخارات ایران اسلامی می درخشد و خاطره دلاور مردی ها و رشادت های آنها هیچ گاه از ذهن مردم ایران پاک نمی شود.

 

آل سعود و رژیم غاصب اسرائیل مهم‌ترین عوامل تفرقه در منطقه

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان این که امروز آل سعود و رژیم غاصب اسرائیل مهم‌ترین عوامل تفرقه در منطقه هستند، گفت: نیروهای مسلح به ویژه مرزبانان جمهوری اسلامی ایران باید همواره آماده مقابله با تجاوزها و زیاده خواهی های زورگویان منطقه باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: نیروهای ارتشی و سپاهی در راه حفظ ارزش‌ها و اقتدار این نظام جان خود را از دست دادند و امروز وظیفه ما این است که یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ارتشی را گرامی بداریم.

 

ارتشیان و سپاهیان در برابر زورگویی مستکبران ایستادگی می کنند

امام جمعه اراک افزود: امام خمینی با درک شرایط حساس کشور 29 فروردین ماه را به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کردند و در این راستا ارتشیان و سپاهیان همچون دژ محکمی در برابر زورگویی مستکبران ایستادگی می کنند و اجازه عرض اندام را به آنان نخواهند داد.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران باید جایگاه خود را هر روز بیش از روز قبل در میان قدرت‌‌های نظامی دنیا مستحکم کند و در مسیر دستیابی به ابداعات و اختراعات نظامی و جنگ‌افزارها با تکیه بر توانمندی داخلی و پتانسیل‌ها گام بردارند.

 

پیروی از مطالبات رهبری، رمز حفاظت از دستاوردهای انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که ولایت فقیه عامل اصلی وحدت در نظام اسلامی است، گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه به عنوان یک اصل مهم در نظام اسلامی و همچنین پیروی از مطالبات رهبری، رمز حفاظت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است.

 

امام جمعه اراک در ادامه بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری به‌عنوان نماد مردم‌سالاری دینی در همه جای دنیا شناخته‌شده است و ملت همیشه در صحنه ایران باید برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی پشتیبانی و حمایت همه جانبه از ولایت فقیه داشته باشند.

 

شایان ذکر است در این مراسم یگان های نمونه ارتش، سپاه، بسیج ونیروی انتظامی از مقابل جایگاه و تمثال مبارک امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.


 
یادآور می شود، 29 فروردین ماه از سوی امام خمینی(ره) به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است./842/202/ب1

ارسال نظرات