۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۳۲۶۰۶۰
فعال فرهنگی مطرح کرد؛

جدایی مدارس از انقلاب فراموشی انقلاب اسلامی را رقم خواهد زد

خبرگزاری رسا ـ فعال فرهنگی با تأکید براین‌که جدایی مدارس و انقلاب در حقیقت به فراموشی سپردن انقلاب اسلامی است، گفت: نظام و جمهوری اسلامی ایران زمانی موفق است که اهداف انقلابی اسلام را در همه زمینه ها به ویژه تعلیم و تربیت پیاده کند و تمامی خط مشی آموزش و پرورش در راستای اهداف انقلاب باشد.
سيد موسي بلاديان، فعال انقلابي و فرهنگي خوزستان

سیدموسی بلادیان، مدیر بنیاد بین المللی غدیر در خوزستان و دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دیدار هزاران نفر از اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور با حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابراز داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، کار و برنامه فرهنگی همراه با تحصیل باید در راستای اهداف انقلاب اسلامی باشد.

 

وی با اشاره به این‌که با توجه به فرمایشات ولی امر مسلمین، معلمان باید احساس مسؤولیت بیشتری داشته باشند، عنوان کرد: مسؤولان نظام آموزش و پرورش باید بدانند که هر برنامه مد نظر و مورد پیگیر باید در راستای دین اسلام باشد؛ چرا که در غیر این حالت سکولار و به دنبال تأمین اهداف آمریکا و دشمنی با اسلام است.

 

مدیر کل اسبق آموزش و پرورش استان خوزستان با تأکید بر انقلابی بودن مدارس گوناگون تحصیلی، ادامه داد: اگر مدارس و آموزش و پرورش انقلاب پرور نباشند، در مسیر خلاف حرکت کرده اند؛ همه حرکت و کارها باید در راستای انقلاب اسلامی باشد؛ حفظ مملکت به سبب وجود مواضع انقلابی است.

 

مدیر بنیاد بین المللی غدیر در خوزستان با اشاره به این‌که جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور در ناامن ترین منطقه عالم است، افزود: این مسأله به برکت وجود جوانان انقلابی است که مدارس به تحصیل علم پرداخته اند و پیش از آن با اهداف انقلاب اسلامی آشنا شدند.

 

دبیر ستاد اقامه نماز خوزستان با اشاره به این‌که رهبرمعظم انقلاب اسلامی، جوانان دانش آموز و دانشجو را افسران جنگ نرمِ زیرپوستی و فراگیر میان جمهوری اسلامی ایران از یک طرف و آمریکا و صهیونیست‌ها برشمردند، بیان داشت: معلمان باید برای تربیت جوانان انقلاب احساس مسؤولیت داشته و بدانند شغل انبیاء و دانش آموزان امانت های خدایی در نزد آنها هستند.

 

وی با تأکید براین‌که جدایی مدارس و انقلاب در حقیقت به فراموش سپردن انقلاب اسلامی است و باید باتوجه به هفته معلم اهدافی که شهید مطهری درباره تعلیم و تربیت تبیین کردند را مطرح کنیم، خاطرنشان کرد: نظام و جمهوری اسلامی ایران زمانی موفق است که اهداف انقلابی اسلام را در همه زمینه ها به ویژه تعلیم و تربیت پیاده کند.

 

مدیر کل اسبق آموزش و پرورش استان خوزستان ادامه داد: در صورتی که افراد فعال در زمینه تعلیم و تربیت در مسیری به دور از این حرکت کنند، در واقع به اسلام، نظام، انقلاب و خون شهدا خیانت کرده اند.

 

مدیر بنیاد بین المللی غدیر در خوزستان درباره لزوم میدان دادن به تشکل های انقلابی همچون اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، گفت: زمینه های لازم برای برگزاری و اجرای برنامه ها به این تشکلات باید داده شود و بی تفاوتی نسبت به این مقوله، نمودی از نفوذ دشمنان و به ویژه آمریکا در ایران است./9453/303/ب2

ارسال نظرات