۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۲۲۹۲۱
فرمانده تیپ ۸۳ مستقل امام صادق :

طلاب نقش هدایتگری خود را در بسیج ایفا کنند

فرمانده تیپ 83 مستقل امام صادق(ع) گفت: روحانیت در بین بسیج به عنوان امام الاقشار شناخته می شود و طلاب باید نقش هدایتگری خود را در بسیج ایفا کنند و به شکر خدا پایگاه های بسیج در مدارس علمیه با استقبال خوبی از سوی طلاب مواجه شده است.
طیبی فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام طیبی فرد در مراسم افتتاحیه پایگاه مدرسه علمیه آیت الله مشکینی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با کمک مردم توانست سنگلاخ های موجود در ایران را از بین ببرد و نهال جمهوری اسلامی را پایه گذاری کند، اظهار کرد: این نهال که امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است نیازمند یک باغبان بوده است که آن ولی فقیه است که باید مراقب باشد کهاین درخت به آفت دچار نشود.

 

وی با بیان اینکه کسی که باغبانی و مراقبت از این درخت تنومند را به عهده می گیرد باید دارای ویژگی های خاصی باشد، افزود: این باغبان باید شجاع باشد و همچنین میکروب شناس خوبی باشد و در تشخیص نباید دچار اشتباه باشد.

 

فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق(ع)  گفت: بهترین مجموعه ای که می تواند در نگهداری و حفظ این درخت تنومند نقش ایفا کند، بسیج است، بسیجی باید بصیرت داشته باشد و علف های هرز را بشناسد و همیشه گوش به فرمان باغبان باشد و همچنین باید میوه های این درخت تنومند را به همه برساند.

 

وی با بیان اینکه امروز بیشتر آزادی خواهان جهان از سایه انقلاب اسلامی استفاده می کنند، تصریح کرد: امروز اگر حزب الله لبنان که توانسته است در برابر قدرت تا دندان مسلح اسرائیل بایستد، گروه انصارالله یمن توانسته است آل سعود را به زانو درآورد و آن ها را به مزاکره وادارد  از برکت و الهام پذیری از انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام طیبی فرد با بیان اینکه قشر روحانیت در بین بسیج به عنوان امام الاقشار شناخته می شود، بیان کرد: طلاب باید نقش هدایتگری خود را در بسیج نیز ایفا کنند و به شکر خدا پایگاه های بسیج در مدارس علمیه بااستقبال خوبی از سوی طلاب مواجه شده است./858/202/ب2

 

ارسال نظرات