۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۴۲۳۷۱۸
رییس بنیاد شهید:

 بازوان مقاومت اسلامی لرزه بر اسرائیل انداخته است

رییس بنیاد شهید جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد که بازوان مقاومت اسلامی بر رژیم صهیونیستی لرزه انداخته است.
حجت الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید ایران

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی رییس بنیاد شهید ایران که به لبنان سفر کرده است، روز گذشته به همراه جمعی از رهبران حزب الله لبنان با برخی از خانواده های شهدا در مناطق جنوبی دیدار کرد.

 

حجت الاسلام شهیدی در این دیدار سلام و درود رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خانواده های شهدا ابلاغ کرد و گفت: خانواده های شهدا به دلیل تربیت چنین فرزندانی که شکست را بر دشمن صهیونیستی وارد ساختند، شایسته تقدیر هستند.

 

وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده های شهدا افزود: اگر بخواهیم صلح و ثبات بر جامعه حاکم باشد، باید راه فداکاری و شهادت و مقاومت را در پیش گیریم. محافظت از خون شهدا و تربیت کودکان بر اساس فداکاری در راه خدا واجب به شمار می آید.

 

رییس بنیاد شهید تصریح کرد: امروز در مرز لبنان و فلسطین حضور یافتیم تا به جهانیان بگوییم امنیت حاکم بر منطقه به فضل خون شهدایی است که خود را در راه خدا و زندگی با عزت و کرامت امت تقدم کرده اند. خانواده های شهدا عزت و شرف برای اسلام هستند و فرزندان آنان نیز تنها به لبنان تعلق ندارند بلکه فرزندان امت محسوب می شوند.

 

حجت الاسلام شهیدی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به شهدای لبنانی افتخار می کند، ادامه داد: هنگامی که به دیدار خانواده های شهدا در ایران می شتابیم اوج معنویت را در آنان مشاهده می کنیم. اسرائیلی که مدعی گسترش از نیل تا فرات بود هم اکنون از بازوان مجاهدان مقاومت اسلامی به لرزه درآمده است.

 

هیأت ایرانی پس از به منطقه بلده مارون رفته و با حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق معاون رییس شورای اجرایی حزب الله دیدار کرد. در این دیدار گزارشی از جنگ حزب الله علیه دشمن صهیونیستی در سال 2006 ارائه شد./980/ب902/د

ارسال نظرات