۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۴۲۳۸۷۶

نتیجه مرحله دوم انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان مركزی اعلام شد

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور نتیجه مرحله دوم انتخابات مجلس دهم درسه حوزه انتخابیه استان مرکزی را اعلام كرد.
شکرالله حسن بیگی، عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور و رییس ستاد انتخابات استان مركزی 

شکرالله حسن بیگی، عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور و رییس ستاد انتخابات استان مركزی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در رابطه با نتیجه مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در سه حوزه انتخابیه استان، گفت: حوزه انتخابیه «اراك، كمیجان و خنداب» از مجموع 146 هزار 125 رأی مأحوذه سید مهدی مقدسی با 88 هزار و 94 رای به مجلس راه یافت.


وی افزود: در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه نیز از مجموع 69 هزار و 936 رأی ماخوده ، محمدرضا منصوری با 36 هزار و 264 رأی، انتخاب شد.


وی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه شازند هم از مجموع 44 هزار و 508 رأی ماخوذه علی ابراهیمی با 23 هزار و 536 رأی به مجلس راه یافت.


رییس ستاد انتخابات استان مركزی گفت: در این دوره از انتخابات 10 هزار عامل اجرایی فعالیت داشتند و 707 شعبه اخذ رأی در سطح این سه حوزه انتخابیه دایر بود.


رییس ستاد انتخابات استان مركزی از دست اندركاران اجرایی، بارزسی، نظارت، امنیتی و انتظامی، اطلاع رسانی، شورای تأمین استان مركزی و دیگر دست اندركاران به خاطر ایجاد فضای سالم، امن و با نشاط برای حضور مردم در پای صندوق های رأی تشكر كرد.


حسن بیگی احترام به آراء مردم و تمكین در مقابل قانون را امری ضروری دانست و گفت: انتظار است هواداران و طرفداران نامزدها از برخی كارها كه موجب خوشحالی دشمنان می شود، خودداری كنند.


رییس ستاد انتخابات استان مركزی همگان را به تمكین از قانون فراخواند و بیان كرد: از امروز رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به اتمام رسید و رفاقت ها آغاز شده و همه باید دست به دست هم دهند و در راستای حل مشكلات جامعه و مردم از هیچ كوششی دریغ نكنند.


رییس ستاد انتخابات استان مركزی ادامه داد: كسب موفقیت های بزرگ نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حمایت مردم را می طلبد كه امید است این مهم نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.


شایان ذکر است، استان مركزی هفت كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد كه تكلیف چهار كرسی آن در مرحله نخست انتخابات روشن شده بود و سه كرسی باقیمانده با رقابت شش نامزد در حوزه های انتخابیه اراك، كمیجان و خنداب؛ ساوه و زرندیه و شازند در روز 10 اردیبهشت ماه جاری تعیین تكلیف شد.


سید مهدی مقدسی در سال 1342 در خانواده ای مذهبی و سرشناس در خطه تاریخی و عالم پرور سنجان اراك متولد شد.


مقدسی به عنوان یكی از مدیران بومی اراك سابقه شهرداری و مدیریت كلان شهر كرج با بیش از دو میلیون نفر جمعیت ومعاونت سازمان شهرداریهای كشور را عهده دار بوده است.


این كاندیدای حوزه انتخابیه اراك، خنداب وك میجان كه مسؤولیت های دیگری ازقبیل معاونت سازمان شهرداری های كشور، معاونت سازمان نوسازی مدارس كشور، معاونت برنامه ریزی استانداری مركزی ، فرماندار شهرستان های اراك، همدان و خمین، نماینده اعزامی وزارت كشوربه سازمان ملل در نیویورك و مدرسی دانشگاه را در پرونده كاری خود دارد با شعار همگرایی ، شكوفایی تولید و پاسخگویی وارد كارزار انتخاباتی شد.


محمد رضا منصوری فرزند حاج علی اصغر منصوری در یك خانواده مذهبی وفرهنگی در سال 1345 در شهرستان ساوه به دنیا آمد.


وی از دوران كودكی فردی علاقمند به كسب علم و دانش بود و در این راستا به درجات علمی و مطرح در سطح كشور نایل آمد
منصوری از سن 22 سالگی در عرصه تدریس در دانشگاه های مختلف در رشته مهندسی برق و الكترونیك، صنایع، اقتصاد و مدیریت در صنایع كشور خصوصا در صنایع هوا فضا با سمت مدیریت فنی در تولید اولین موشك ایرانی نقش داشته است.


كسب عنوان مخترع برتر، نخبه علمی كشور، رییس هیات مدیره كانون انجمن های صنفی و صنعتی استان مركزی و عضو شورای اسلامی شهر ساوه تا خرداد 94 از دیگر سوابق منصوری است.


رییس خانه صنعت معدن و تجارت شهرستانهای ساوه و زرندیه و عضو ارشد نظام مهندسی از دیگر سوابق وی به شمار می رود.


علی ابراهیمی منتخب شازند نیز در خردادماه 1346 در روستای پاكل شهرستان شازند در خانواده ای متعهد و كشاورز دیده به جهان گشود و مقطع ابتدایی را در روستا سپری و برای ادامه تحصیل به اراك عزیمت كرد و تحصیلات خود را در این شهر تا مقطع دیپلم و در سایر مراكز دانشگاهی تا مقطع فوق لیسانس ژنتیك و اصلاح نژاد پی گرفت.


در سال 1366 وارد عرصه خدمت در جهادسازندگی شد تا سال 1386 به عنوان جهادگر در عرصه خدمت به مردم شریف شازند تلاش نمود. در این سال با حكم ریاست وقت سازمان جهاد كشاورزی استان مركزی به سمت معاون اموردام منصوب شد كه تا خردادماه 1394 در پست سازمانی خود مشغول خدمت رسانی بود./842/302/ب2

ارسال نظرات