۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۴۲۴۰۲۳
امام‌ جمعه مرودشت مطرح کرد؛

برخورد شدید با هنجارشکنان در جامعه

امام‌ جمعه مرودشت گفت: نیروی انتظامی به افراد هنجارشکن، اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم اجازه ندهد موجب ایجاد رعب و وحشت شوند و آن‌ها را به اشد مجازات رسانده و در این مسیر همواره مورد حمایت جامعه و مردم خواهند بود.
امام جمعه مرودشت

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام‌ قنبرعلی احمدی در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه با تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک به مناسبت بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و روز بزرگداشت شهید مرتضی مطهری و تبریک به‌تمام معلمان و فرهنگیان اظهار داشت: آموزش‌وپرورش مهم‌ترین دستگاه مولد انسان‌سازی محسوب می‌شود و الگوی معلم نمونه نیز سوزوگداز برای تربیت انسان‌هایی بوده که روح آن‌ها برگرفته از روح متعالی خداوند است.

وی با توجه به جایگاه حساس معلمی که شغل انبیا محسوب می‌شود بیان داشت: معلمان همواره باید مراقب دسیسه‌ها باشند زیرا دشمنان به دنبال آلوده کردن جوانان و نوجوانان به شهوت و فساد هستند بنابراین مدارس باید در کنار فراگیری درس‌های مدرسه نسبت به فراگیری ارزش‌های اصلی انقلابی و دینی نیز مبادرت کنند و با ترویج برنامه‌های دینی و قرآنی و اشاعه نماز اول وقت و حجاب و عفاف و حفظ ارزش‌های دینی و آموزه‌های قرآنی در کنار درس را برای دانش‌آموزان پیاده‌سازی کنند.

امام‌ جمعه مرودشت در ادامه با اشاره به‌ روز جهانی کار و کارگر و تبریک این روز به‌تمام کارگران بیان داشت: ستون اصلی تولید در کشور قشر کارگران زحمت‌کش هستند و به‌عنوان مجاهدان حقیقی عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شوند.

احمدی، مثلث محرک تولید در کشور را سه عامل سرمایه‌گذار و کارگر و مصرف‌کننده دانست و اظهار داشت: امروزه در کشور شاهد هستیم که یک عده از سرمایه‌گذاران به‌جای اینکه سرمایه خود را در راستای رونق و مسیر تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی کشور قرار دهند در مسیر دلال‌بازی برای کسب سود بیشتر در کشورهای دیگر قرار داده و همین عامل باعث شده که امروزه بیش از 60 درصد کارخانه‌های تولیدی و صنایع‌دستی کوچک و نیمه‌کوچک ما در حال تعطیلی یا نیمه تعطیل است.

خطیب جمعه مرودشت ادامه داد: از مسئولان تقاضا داریم که با جرئت تمام وارد صحنه شوند و در راستای تحقق عینی شعار انتخابی سال از سوی مقام معظم رهبری با حمایت کامل از سرمایه‌گذاران و کارگران زحمت‌کش که البته خود کارگران نیز باید در عرصه تولید هم از نظر کمی و هم از بعد کیفی تمام تلاش خود را گذاشته و بهانه‌ای به دست مصرف‌کننده برای خرید کالای خارجی ندهند در عرصه پیشرفت‌های بسیار و حفظ چرخه تولید داخلی تلاش مستمر داشته باشند.

وی، یکی از کشورهایی را که در حال حاضر در اروپا زبانزد قدرت اقتصادی بالا است را کشور ایتالیا نام برد درحالی‌که این کشور از نظر وسعت یک‌پنجم وسعت کشور ایران است و از نظر بحث ساختارهای کشاورزی و صنایع‌دستی نیز هیچ‌چیزی ندارد اما کشور ما بسیار جلوتر از آن‌ها بوده و باید با اتکای به خود در راستای حفظ چرخه تولید داخلی گام برداریم.

احمدی در ادامه با اشاره به طرح امنیت اخلاقی در کشور که به نیروی انتظامی محول شده توصیه کرد که به‌هیچ‌وجه به افراد هنجارشکن و اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم اجازه ندهند باعث ایجاد رعب و وحشت در منطقه شوند و آن‌ها را به اشد مجازات رسانده و در این مسیر همواره مورد حمایت جامعه و مردم خواهند بود.

امام‌ جمعه مرودشت در پایان نیز از مسئولان فرهنگی این شهرستان نیز تقاضا کرد که مراقب باشد در برگزاری مسابقات ورزشی و اجرای کنسرت‌های موسیقی در سطح مرودشت به سمت‌وسوی انحراف نروند زیرا دشمنان به دنبال ضربه زدن از همین رخنه نفوذ فرهنگی هستند./922/101/ب3

ارسال نظرات