۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۴۲۶۱۱۷

امضای تفاهم نامه همکاری بین مرکز اسناد و کتابخانه ملی و مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد

بر اساس تفاهم‌نامه ای که از سوی مدیر مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد و مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال شرق کشور در مشهد به امضا رسید، بر همکاری مشترک جهت آشنایی و آگاهی هر چه بیشتر از امکانات و مقدورات طرفین در زمینه فعالیت های علمی، پژوهشی، فنی و اجرایی تاکید شد.
تفاهم نامه همکاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مدیر مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو و جمعی از مسؤولان این مدرسه صبح امروز با مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران شمال شرق کشور در مشهد مقدس دیدار کردند.


این دیدار که در دفتر مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران در مشهد برگزار شد، بر حفظ هماهنگی و همکاری در امور آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با توجه به ماهیت و وظایف طرفین تاکید شد.


همچنین  بر اساس تفاهم‌نامه ای که از سوی حجت‌الاسلام خیرآبادی، مدیر مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد و اکبر شیخ مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال شرق کشور در مشهد به امضا رسید، بر همکاری مشترک جهت آشنایی و آگاهی هر چه بیشتر از امکانات و مقدورات طرفین در زمینه فعالیت های علمی، پژوهشی، فنی و اجرایی تاکید شد.


خاطر نشان می شود این تفاهم نامه مشترک که در 4 ماده و 10 بند و یک تبصره به امضا رسید، ایجاد تسهیلات لازم برای مسؤولان و کارشناسان طرفین از مراکز یکدیگر و همکاری در پروژه های مختلف پژوهشی، تحقیقاتی، فنی و انتشاراتی از جمله مفاد تعهدات مشترکان این تفاهم نامه بود که به امضای طرفین رسید./203/859/ب1

ارسال نظرات