۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۲۶۹۴۸
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

آزمون الهی زمینه ساز تجلی اخلاص است/ تبعیض طبقاتی در جامعه اسلامی معنا ندارد

حجت الاسلام محمدزاده غایت امتحانات و آزمون های الهی را، آزمایش اخلاص مردم دانست و گفت: خروج از امتحان  الهی با سربلندی عامل تقویت اخلاص و تدین است.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

 

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی،در گفت‌وگو یا خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، غایت امتحانات و آزمون های الهی را، آزمایش اخلاص مردم دانست و اظهار داشت: خروج از امتحان  الهی با سربلندی عامل تقویت اخلاص و تدین است.

 

وی با بیان اینکه ائمه اطهار در آزمون های الهی در اوج اخلاص و معنویات بودند، خاطرنشان کرد: مؤمنان با تأسی از ائمه اطهار و با بهره گیری از فرصت ارزشمند ماه شعبان معنویت و اخلاص خود را به درگاه افزایش دهند و از شعبان و شعبانیه غفلت نکنند و برای ماه الهی آماده شوند.

 

امام جمعه شبستر قدرت مطلق را فقط ارزانی ذات الهی دانست و افزود: استکبار جهانی همواره بر دشمنی با اسلام و نظام جمهوری اسلامی اصرار می کند، متأسفانه این از سیاست های صهیونیسم است که نمود عینی آن اسرائیل جنایتکار می باشد و تلاش دارد از هیچ تلاشی در مسیر ضربه به اسلام کم نگذارد.

 

وی با اشاره به این که استکبار جهانی در برابر اراده الهی و قدرت مطلق پروردگار ضعیف و ناچیز است، تصریح کرد: نظام اسلامی با تکیه بر قدرت خداوند پیروز شد و بر آزمان های خود استوار است، انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر خدا هر روز قدرتمند تر و با اقتدارتر شده است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه با اشاره به نمود های مختلف تقوا در عرصه انقلاب و نظام اسلامی، تصریح کرد: کارگر و کارفرما هر دو از اقشار این جامعه هستند و هیچ تفاوتی بین این دو قشر از جامعه نیست، جامعه اسلامی تبعیض بردار نیست و میان هیچ قشری نباید تفاوت قائل شد.

 

وی ادامه داد: آنچه کارفرما امکانات کار را در اختیار کارگر قرار می دهد، در مقابل کارگران نیز با استفاده بهینه از این امکانات و فرصت ها در تولید جامعه نقش اساسی ایفا نمایند که در این صورت کارگران و کارفرمایان عزت و سعادتمندی برای جامعه را به ارمغان خواهند آورد.

 

وی رعایت اصل قانون را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: همه مراجعه کنندگان باید در مقابل قانون یکسان باشند و در نظام اسلامی تبعیضی نباید وجود داشته باشد، امور خود را در چارچوب قوانین انجام داده و از انجام امور فراتر از قانون باید پرهیز شود، در برخورد اداری و انجام امور آنها نباید هیچ تبعیضی صورت گیرد./854/302/ب3

 

ارسال نظرات