۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۴۲۷۱۵۹
نماینده مردم آمل در مجلس:

روابط عمومی ها نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور می شود، گفت: می توانیم با کمک روابط عمومی های توانمند در بخش های مختلف در تحقق بهتر اقتصاد مقاومتی اقدام و موفق عمل ‏کنیم.
یوسفیان ملا

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات، اظهار داشت: امروزه روابط عمومی و ارتباطات از اهمیت والا و ویژه ای برخوردار است.

 

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها مهم ترين نقش ارتباط دهندگی و تعامل با مردم و بدنه دولت را برعهده دارند که از این روی می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

 

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها انعکاس دهنده خدمت رسانی کارگزاران نظام در ‏سازمان ها، نهادها و ارگان ها هستند که در مسیر اجرای این امر مهم و اساسی تلاش می کنند.‏

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس افزود: روابط عمومی های صحیح العمل و به تعبيری کارآمد می توانند  پیوند دهنده و امید دهنده ملت با دستگاه های اجرایی باشند که از این روی می طلبد برای اجرای درست امور تلاش شایسته ای صورت دهند.

 

یوسفیان ملا افزود: روابط عمومی ها مشعل ‏داران حوزه ارتباطات و اخبار و مدیریت افکار هستند که حضور و فعالیت اثربخش آنان می تواند اثرات و برکات ارزشمندی در جامعه داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که امروزه روابط عمومی ها از اهمیت بسیاری برخوردار هستند، گفت: می طلبد روابط عمومی ها از فرصت و ظرفیت موجود به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است استفاده کنند.

 

 عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به نام گذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: ضرورت دارد در راستای نهادینه سازی شعار سال گام های شایسته ای برداشته شود که بهره گیری از رهنمودهای رهبری انقلاب همواره راهگشا بوده است.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور می شود، گفت: نیاز است تا در راستای ترویج و گسترش اقتصاد مقاومتی شاهد گام های عملی ارزنده ای باشیم که خیر و برکت آن شامل حال کشور می شود.

 

یوسفیان ملا ادامه داد: می توانیم با کمک روابط عمومی های توانمند در بخش های مختلف در تحقق بهتر اقتصاد مقاومتی اقدام و موفق عمل ‏کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها ظرفیت مهمی دارند که نیاز است از آن استفاده بهینه و شایسته ای در مسیر پیشبرد بهتر امور داشته باشند./1314/303/ب2

ارسال نظرات