۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۲۷۹۰۹
آیت‌الله امامی کاشانی:

فرقه آلوده و کثیف بهائیت جایی در ایران ندارد/ دولت مصوبه مجلس در گرفتن غرامت از آمریکا را اجرایی کند

خطیب نماز جمعه تهران با انتقاد از حامیان فرقه بهائیت که می‌خواهند حق حیات یک فرقه کثیف و آلوده را به عنوان آزادی مطرح کنند، گفت: کدام دنیا، کدام کشور و کدام قانون اساسی اجازه می‌دهد دشمنش در کشورش زندگی کند.
آیت الله امامی کاشانی آیت الله امامی کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد با اشاره به مدعیان دروغین مهدویت و مسیحیت در عصر غیبت، فرقه آلوده بهائیت را پرورش یافته دست استعمار و استثمار خواند که رهبر آنان مدعی مهدویت بود.

 

وی افزود: هدف استعمار قرار دادن مرکز بهائیت در فلسطین بود اما به اندازه‌ای این فرقه کثیف و آلوده بودند که این امکان فراهم نشد و چون نتوانستند کاری از پیش ببرند، عده‌ای را به نام صهیونیست با هدف ایجاد مزاحمت برای کشورهای اسلامی علم کردند.

 

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: صهیونیسم که اسم یهود را با خود یدک می‌کشد و در زیر پوشش تورات جلو می‌رود، ربطی به یهود و تورات ندارد و ملتی دروغین و نطفه‌ای کثیف و کاشته استکبار و استعمار در دنیای اسلام است.

 

وی با بیان این‌که بعدها ریشه و اساس بهائیت در اسرائیل شکل گرفت و رهبر اینها با عنوان باب ابتدا خود را به عنوان فرستاده امام غایب و بعد خودِ امام غایب معرفی کرد، گفت: اگر یک فرقه کثیف و آلوده بخواهد حق حیات خود را به عنوان آزادی مطرح کند، کدام دنیا، کدام کشور و کدام قانون اساسی اجازه می‌دهد دشمنش در کشور زندگی کند.

 

آیت‌الله امامی کاشانی با اشاره به کشتار فجیع فرقه داوودیه در سال 1993 به دست دولت بوش، اظهار داشت: آمریکا که اینقدر دم از آزادی می‌زند فرقه‌ای به نام داوودیه را که معتقد بودند عیسی بن مریم‌(ع) برمی‌گردد و منتظر بودند، تحمل نکردند و بزرگان، بچه‌ها و زن‌های آنان را کشتند و گفتند خودکشی کرده‌اند.

 

تقدیر از مصوبه مجلس در گرفتن غرامت از آمریکا

وی در ادامه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سبب تصویب مصوبه‌ای مبنی بر گرفتن غرامت‌های ایران از آمریکا که در قانون آمده و جبران صدماتی که به کشور ایران و اتباع ایرانیان زده‌اند تقدیر و تشکر کرد و از دولت خواست که با اقتدار آنطور که می‌تواند و مصلحت می‌داند این قانون را اجرا کند.

 

خطیب نماز جمعه تهران همچنین با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب نسبت به تلاش دنیای استکبار به ویژه آمریکا و همپیمانان آمریکا در بحث ایران ستیزی و اسلام ستیزی که در دنیا با قدرت در حال انجام است، گفت: کف روی آب از بین رفتنی است و همه این سر و صداها با فرج امام عصر‌(عج) از بین خواهد رفت.

 

وی با اشاره به جنایت‌ها و کشتارهایی که از سوی آمریکا و همپیمانانش در کشورهای یمن، عراق، سوریه، فلسطین و لبنان رخ می‌دهد، بر حفظ انسجام و وحدت ملت‌های مسلمان تأکید کرد و افزود: مقابله در برابر گروه‌های اراذل و اوباش مانند داعش که از سوی استکبار نام اسلام بر آنها گذاشته شده است، بیداری می‌خواهد.

 

ایدئولوژی رهبری ولایت فقیه عامل امنیت کشور

آیت‌الله امامی کاشانی با بیان این‌که کشور ایران به برکت وجود امام عصر‌(ع) ملتی بیدار و برخوردار از انسجام کامل است، ایدئولوژی رهبری ولایت فقیه در عصر غیبت را عامل امنیت کشور خواند که امام راحل با تکیه بر آن انقلاب را به پیروزی رساند و امروز رهبر معظم انقلاب بر همین پایه و اساس ملت را رهبری می‌کند.

 

وی در ادامه از ملت‌های جهان اسلام خواست که با هماهنگی و وحدت کلمه دست رد بر دولت‌های وابسته به حاکمان مزدور بزنند و با تکفیر و داعش مقابله کنند، در دنیای اسلام قیام کنند و حاکمان پلید را که تکفیری‌ها را مسلح می‌کنند عقب بزنند.

 

امام جمعه موقت تهران گفت: جهان اسلام به وظیفه خود در برابر توطئه و نقشه صهیونیست‌ها، حمایت آمریکا و پول‌های عربستان عمل کند و ملت ایران نیز به امنیت و انسجام کشور اهمیت دهد که توجه به مسأله وحدت، امامت ملت و رهبری جامعه، تکلیف و وظیفه همگان است./920/پ201/ج

 

ارسال نظرات